În timp ce piața vehiculelor electrice este în impas, producătorii auto se află într-un moment de cotitură din cauza standardelor CAFE (Corporate Average...
•Ada Ștefan4 decembrie 2024În cadrul unei companii, mobilitatea trebuie privită ca pe un întreg, având nevoie de soluții integrate, pentru a fi evitate costurile suplimentare și...
•Ada Ștefan18 noiembrie 2024Ideea că vehiculele electrice ar reprezenta, de fapt, a doua mașină dintr-o gospodărie și ar fi folosite doar pentru călătorii scurte pare depășită....
•Ada Ștefan6 noiembrie 2024– Interviu cu Claudiu Suma, CEO SafeFleet & LEKTRI.CO
•Ada Ștefan29 octombrie 2024Interviu cu Shane Dowling, Country Managing Director Ayvens în România
•Ada Ștefan16 octombrie 2024Argumentele privind sustenabilitatea vehiculelor electrice s-au întărit după ce noi studii au constatat o scădere semnificativă a emisiilor din producția de baterii și...
•Ada Ștefan25 septembrie 2024Anul trecut a fost unul foarte bun pentru criticii și scepticii adoptării mașinilor electrice cu baterie. Din cauza, în mare parte, a reducerii...
•Ada Ștefan28 iunie 2024Prin vremuri bune și mai puțin bune, marcate de creștere economică, dar și de pandemie, inflație și tensiuni geopolitice, revista Flote Auto a...
•Flote Auto22 mai 2024Interviu cu Frédéric Banco, director general BRD Sogelease
•Ada Ștefan17 mai 2024Interviu cu Okan Yurtsever, Director General Garanti BBVA Leasing
•Ada Ștefan15 mai 2024Mecanismul declanșat de Executivul comunitar pentru introducerea de taxe vamale suplimentare la importul de mașini electrice produse în China mai mult îi îngrijorează,...
•Ada Ștefan10 mai 2024Specialiștii în managementul flotelor au analizat piața de profil la început de an și au compilat cinci tendințe care vor modela această industrie...
•Ada Ștefan22 aprilie 2024Un raport al Curții de Conturi Europene arată că reducerea emisiilor generate de autoturisme este ușor de zis, dar foarte greu de făcut....
•Ada Ștefan5 martie 2024Cu ocazia aniversării a 10 ani de la apariția primului număr al revistei Flote Auto, vă prezentăm atât o retrospectivă a ultimilor 10...
•Ada Ștefan17 ianuarie 2024Cu ocazia aniversării a 10 ani de la apariția primului număr al revistei Flote Auto, vă prezentăm atât o retrospectivă a ultimilor 10...
•Ada Ștefan16 ianuarie 2024Cu ocazia aniversării a 10 ani de la apariția primului număr al revistei Flote Auto, vă prezentăm atât o retrospectivă a ultimilor 10...
•Ada Ștefan15 ianuarie 2024Cu ocazia aniversării a 10 ani de la apariția primului număr al revistei Flote Auto, vă prezentăm atât o retrospectivă a ultimilor 10...
•Ada Ștefan12 ianuarie 2024Cu ocazia aniversării a 10 ani de la apariția primului număr al revistei Flote Auto, vă prezentăm atât o retrospectivă a ultimilor 10...
•Ada Ștefan11 ianuarie 2024Cu ocazia aniversării a 10 ani de la apariția primului număr al revistei Flote Auto, vă prezentăm atât o retrospectivă a ultimilor 10...
•Ada Ștefan10 ianuarie 2024Într-o lume ce devine din ce în ce mai conștientă de necesitatea sustenabilității și a responsabilității față de mediu, companiile sunt supuse unei...
•Ada Ștefan8 ianuarie 2024Pare ca ieri, dar au trecut deja 10 de ani de când am lansat Flote Auto, o revistă unică în presa de business...
•Ada Ștefan30 noiembrie 2023Tot mai multe state europene obligă instituțiile publice, dar și companiile private să respecte o cotă de vehicule ”verzi” la reînnoirea flotelor. De...
•Ada Ștefan29 noiembrie 2023– Interviu cu Frédéric Banco, director general BRD Sogelease
•Ada Ștefan28 noiembrie 2023Mașinile hibride plug-in au intrat în vizorul Europei. Posibila introducere a unui „factor de utilitate” în calculul emisiilor poluante din 2027 ar putea...
•Ada Ștefan19 octombrie 2023Care sunt criteriile generale de alegere a vehiculelor utilitare de către o companie? Costul total de deţinere (TCO) este unul principal? În ultima...
•Ada Ștefan25 august 2023În acest an, Garanti BBVA Leasing împlinește 25 de ani de prezență pe piața din România. Care sunt principalele repere care au marcat...
•Ada Ștefan24 august 2023Electrificarea flotelor ar putea avea cel mai mare și mai rapid impact asupra reducerii emisiilor de carbon în transporturi, atât datorită numărului foarte...
•Ada Ștefan23 august 2023Pe măsură ce devine din ce în ce mai clar că niciunul dintre cele 14 milioane de locuri de muncă din industria auto...
•Ada Ștefan7 iulie 2023Inflația ”verde” poate fi rezumat drept creșterea prețurilor la bunuri și servicii ca o consecință a tranziției economiei la una mai ecologică. Aceasta...
•Ada Ștefan4 iulie 2023– Interviu cu Okan Yurtsever, Director General al Garanti BBVA Leasing
•Ada Ștefan4 mai 2023Interviu cu Gabriel Mihai, director comercial BRD Sogelease
•Ada Ștefan26 aprilie 2023După cum se știe, Uniunea Europeană a hotărât ca, din 5 decembrie 2022, să stopeze toate importurile maritime de țiței din Rusia, o...
•Ada Ștefan30 decembrie 2022Din 2035, în UE vor fi interzise vânzările de autoturisme și utilitare ușoare noi pe benzină și motorină, un moment crucial nu numai...
•Ada Ștefan9 decembrie 2022Industria auto este în tranziție către mobilitatea electrică, care va contribui puternic la reducerea emisiilor de CO2, dar riscă și noi dependențe.
•Ada Ștefan25 noiembrie 2022Interviu cu Delia Chiș, National Sales Manager SafeFleet
•Ada Ștefan16 noiembrie 2022Bătălia pentru răcirea planetei provoacă, în mod paradoxal, supraîncălzirea economiilor. Practic, esența inflației ecologice constă în creșterea suplimentară a prețurilor atunci când inflația...
•Ada Ștefan27 octombrie 2022Interviu cu Alain van Groenendael, Preşedinte şi CEO Arval
•Ada Ștefan13 octombrie 2022Interviu cu Frederic Banco, Director General BRD Sogelease
•Ada Ștefan18 august 2022Miniștrii mediului din Uniunea Europeană au convenit că numai vehiculele noi fără emisii de CO2 pot fi înmatriculate începând cu 2035, măsura aplicându-se...
•Ada Ștefan3 august 2022Interviu cu Dan Ștefan, co-fondator Autonom
•Ada Ștefan29 iulie 2022