Pentru electrificarea flotelor comerciale este necesară o analiză atentă a numeroși factori, precum cerințele operaționale ale fiecărei companii, modelele disponibile care le-ar putea...
•Ada Ștefan14 februarie 2025Accelerarea adoptării mașinilor electrice pe baterie este determinată de doi factori esențiali: lansarea tot mai multor modele noi și accesibilitatea în creștere. Dincolo...
•Ada Ștefan6 august 2024Costul total de deținere (TCO) al unei mașini electrice în România, de 0,36 euro/km, încă rămâne mai mare decât TCO-ul unei mașini termice,...
•Ada Ștefan15 iulie 2024Intrat în jargonul de specialitate prin intermediul acronimului englez – TCO, costul total de deţinere al unui vehicul oferă o imagine completă a...
•Ada Ștefan5 iunie 2023În ultimii 10 ani, Costul total de deținere (TCO) al unui vehicul a înregistrat o creștere moderată și constantă, în concordanță cu rata...
•Ada Ștefan13 februarie 2023Intrat în jargonul de specialitate prin intermediul acronimului englez de la Total Cost of Ownership, TCO oferă o imagine completă a costurilor pe...
•Ada Ștefan10 mai 2021Intrat în jargonul de specialitate prin intermediul acronimului englez de la ”Total Cost of Ownership” (Costul total de deținere), TCO oferă o imagine...
•Ada Ștefan4 mai 2021Potrivit barometrului LeasePlan, costul lunar al utilizării unei maşini variază, în Europa, între 448 şi 761 de euro, iar vehiculele electrice încep să...
•Ada Ștefan3 octombrie 2018Cu siguranţă, o maşină ar trebui aleasă în funcţie de TCO. Însă pentru determinarea tuturor cheltuielile legate de mobilitatea dintr-o companie, managerii de...
•Ada Ștefan22 noiembrie 2017Interviu cu Levente Gall, director general WebEye România
•Ada Ștefan1 noiembrie 2017Creşterea pieţei de leasing operaţional cu 7,5% în prima parte a acestui an confirmă apetitul companiilor pentru externalizarea deţinerii şi administrării maşinilor.
•Ada Ștefan20 octombrie 2017Interviu cu directorul comercial ALD Automotive, Cătălin Olteanu
•Ada Ștefan21 mai 2016În ultimii ani, o serie de industrii au rezistat turbulenţelor economice şi şi-au demonstrat pertinenţa şi avantajele. Una dintre acestea este cea a...
•Ada Ștefan7 octombrie 2015APIA cere autorităţilor să adopte rapid o strategie de “înverzire” a parcului auto naţional, printr-o schemă adecvată de susţinere a achiziţionării de autoturisme...
•Ada Ștefan5 august 2015Politica auto reprezintă un ansamblu de reguli privind utilizarea maşinilor de serviciu. Un astfel de document nu este doar un instrument destinat reducerii...
•Ada Ștefan26 mai 2015Discuţiile despre optimizarea TCO (Total cost of ownership = costul total de proprietate) sunt din ce în ce mai frecvente în rândul clienţilor...
•Flote Auto25 mai 2015În mod tradiţional, preocupările managerilor de flotă vizează găsirea celor mai bune soluţii pentru a reduce costurile şi identificarea modalităţilor prin care angajaţii...
•Flote Auto24 mai 2015Optimizarea TCO este un demers obligatoriu pentru companiile care deţin parcuri auto. Însă dincolo de alegerea unor maşini de serviciu fiabile şi performante, specialiştii în...
•Ada Ștefan22 aprilie 2015Într-un moment în care restricţiile în materie de cheltuieli au devenit un leit-motiv în strategiile companiilor, TCO – cunoscut sub numele de “cost...
•Ada Ștefan8 septembrie 2014În România, piaţa leasingului operaţional este încă la început comparativ cu Europa de Vest, unde această soluţie de finanţare şi de administrare a flotei...
•Ada Ștefan1 septembrie 2014