Există două versiuni: una standard, de 39,2 kWh (combinată cu motorul electric de 136 CP) și una cu autonomie extinsă, dată de pachetul de baterii de 64 kWh (cuplat la motorul mai puternic, de 204 CP). O decizie înțeleaptă: dacă nu ai nevoie de autonomia mare, de 452 km, probabil te deplasezi în regim urban și prin împrejurimi, caz în care 136 CP sunt arhi-suficienți.
Apoi, așa cum susțin coreenii, printr-o eficiență energetică deosebită: varianta puternică combină autonomia tipică modelelor Audi e-tron, Mercedes-Benz EQC și Jaguar I-Pace, de 4-500 km, cu consumul tipic modelelor BMW i3, Renault ZOE și VW E-Golf (de aproximativ 14 kWh/100 km). Să facem, totuși, lumină: SUV-urile premium de mai sus sunt de clasă medie și dispun de tracțiune integrală, în timp ce crossover-ul Kia se află în clasa mică și are doar tracțiune față. Bine, asta nu-i știrbește cu nimic meritele: e-Soul nu are concurent pe piață. Punct!
Și asta, deși se află deja la a treia generație: în 2009 a apărut primul Soul, exclusiv cu motoare termice, apoi, în 2014, a doua generație, care a avut inclusiv versiunea electrică Soul EV, cu baterie de 27 kWh, iar din 2019, a treia generație va fi disponibilă în Europa numai ca model electric. În total, Soul a fost vândut în peste 1.675.000 unități.
Pentru design și habitabilitate, apasă 3.
Într-un clasament privind pregătirea pentru mobilitatea electrică, România este inclusă în categoria...
•Flote Auto22 martie 2024Orașele europene și-ar putea reduce emisiile din transport cu până la 90%...
•Ada Ștefan19 martie 2024Grupul Volkswagen consideră că obiectivul de reducere a emisiilor de CO2 impus...
•Ada Ștefan18 martie 2024DKV Mobility și-a extins rețeaua de încărcare a vehiculelor electrice cu 1.800...
•Răzvan Codorean14 martie 2024
Comentați?