stellantis
Home Piaţa auto Industrie auto Stellantis își reafirmă, față de sindicate, angajamentele de producție în Italia

Stellantis își reafirmă, față de sindicate, angajamentele de producție în Italia

În timpul unei prime întâlniri cu sindicatele italiene, noul CEO al Stellantis, Antonio Filosa, a reafirmat angajamentele față de operațiunile sale din Italia, promițând, în același timp, să angajeze 400 de lucrători suplimentari pentru a consolida producția la fabrica Mirafiori din Torino.

Potrivit Bloomberg, CEO-ul Antonio Filosa s-a întâlnit cu sindicatele în contextul apelurilor din partea reprezentanților lucrătorilor de clarificare a planurilor companiei. La fel ca mai mulți producători auto europeni, inclusiv Volkswagen, Stellantis a suspendat producția la mai multe fabrici din Europa, ceea ce a ridicat semne de întrebare cu privire la viitorul mai multor locații.

Stellantis se confruntă cu condiții dificile și cu un exces de producție în Europa. Constructorul auto a angajat comenzi de 6 miliarde de euro de la furnizori locali și a promis că nu va închide nicio fabrică din Italia.

Astfel, compania va respecta planul strategic pe termen lung pentru Italia anunțat în decembrie 2024, iar personalul suplimentar de la Mirafiori va contribui la susținerea producției unui model Fiat 500 hibrid, urmând ca din luna februarie operațiunile să se desfășoare chiar în două ture.

Totodată, noul CEO, care a preluat conducerea Stellantis în luna iunie, a confirmat că producția unui nou Jeep Compass va începe în următoarele săptămâni la Melfi, în sudul Italiei. Grupul planifică, de asemenea, o ofertă „multi-energie” pentru modelele Alfa Romeo Giulia și Stelvio, ceea ce va contribui la asigurarea unui „viitor stabil” pentru o fabrică din Cassino, la nord de Napoli. Locurile de muncă suplimentare de la Mirafiori se adaugă altor angajări recente făcute atât acolo, cât și la fabrica din Atessa, în centrul Italiei, a mai spus Antonio Filosa.

 

 

 

 

CITEȘTE ȘI:

 

Volkswagen își mărește prezența în segmentul vehiculelor utilitare odată cu extinderea fabricii din Polonia

 

În pofida sancțiunilor, tot mai multe mașini de lux occidentale sunt vândute în Rusia

 

 

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

BASF
Industrie auto

BASF construiește o nouă unitate de producție pentru hidroxid de amoniu de puritate electronică

BASF anunță construcția unei unități moderne pentru producția de hidroxid de amoniu...

Louis Schweitzer
Industrie auto

Renault Group îi aduce un omagiu lui Louis Schweitzer, arhitectul achiziției Dacia în 1999

Renault Group a aflat cu profundă emoție vestea despre decesul, la vârsta...

Volkswagen
Analize de piațăIndustrie auto

Prognoze sumbre pentru cei trei giganți auto germani – Volkswagen, BMW și Mercedes-Benz

Piața auto germană, cândva un simbol al preciziei, prestigiului și puterii tehnologice,...

Industrie autoJuridic

Noul standard EURO 6e-bis. Pentru hibridele plug-in, emisiile de CO2 cresc, în medie, cu 200%

Sfârșitul anului 2025 se apropie și, odată cu el, obligația producătorilor auto...