Soluţii pentru optimizarea costurilor de la Hertz Lease

Interviu cu George Asimakis, Country Manager, Hertz România



George-Asimakis-Hertz-floteauto

Care este profilul clienţilor Hertz Lease care optează pentru leasing operaţional?

Clienţii noştri se împart în mai multe categorii. Servim în egală măsură companii mari cu sute de unităţi în administrare şi IMM-uri cu bugete reduse, pentru care optimizarea costurilor poate avea un impact vital în ceea ce priveşte capitalul şi resursele de numerar. Ceea ce au însă în comun toate aceste companii este conştientizarea nevoii de optimizare a costurilor şi, implicit, reducerea riscurilor asociate cu întreţinerea unei flote.

Care este cel mai atractiv beneficiu al leasingului operaţional perceput de către clienţi?

Beneficiile leasingului operaţional sunt destul de cunoscute, piaţa din România s-a schimbat semnificativ în ultimii ani. Iar cea mai mare schimbare este una de mentalitate. Reînnoirea periodică a flotei şi adoptarea tehnologiilor de ultimă generaţie par să devină din ce în ce mai importante şi să ia locul solicitărilor de achiziţie. Dacă în trecut opţiunea de cumpărare era un factor decisiv în alegerea soluţiei de mobilitate, acum posibilitatea de adaptare la ultimele tendinţe de motorizare este mult mai atractivă. Spre exemplu, observăm o creştere a cererilor pentru autovehicule hidride şi electrice.

Ce schimbări aţi observat în ultimul timp la clienţii Hertz Lease în ceea ce priveşte motorizarea vehiculelor? Care sunt recomandările dvs. din acest punct de vedere?

În primul rând este evidentă trecerea de la motorizarea diesel la cea pe benzină. Apoi, după cum spuneam mai devreme, deşi într-un procentaj încă mic, companiile româneşti încep să îşi exprime interesul pentru maşinile electrice şi hibride. Deşi foarte rar, am început să primim cereri de înlocuire totală a flotelor cu motorizări clasice.

În funcţie de nevoile fiecărei companii, încercăm să încurajăm trecerea la combustibili ecologici, însă lipsa unei infrastructuri la nivel naţional rămâne încă un obstacol care poate fi depăşit, credem noi, numai prin creşterea cererii.

Cum a evoluat business-ul Hertz Lease în ultima perioadă? Ce noutăţi aveţi pentru clienţi?

Flexibilitatea serviciilor pe care le oferim rămâne prioritatea Hertz Lease. Analiza noastră ia în considerare nevoile reale şi capacitatea financiară a companiilor, iar propunerile sunt adaptate oricărui buget. Fie că vorbim de o zi de închiriere sau de 5 ani, de un autovehicul sau de flote mari, calitatea serviciile noastre este aceeaşi.

Anul acesta am lansat produsul Hertz Lease – program de leasing operaţional second hand, cu o perioadă contractuală flexibilă şi costuri reduse. Oferim clienţilor posibilitatea de a accesa flota noastră existentă şi de a-şi alege perioade contractuale între 12 şi 36 de luni.

De asemenea, pentru programul Lease-it-New, oferim clienţilor trei luni gratuite, cu opţiunea de a-şi alege în fiecare an o lună în care costurile flotei sunt zero. Pentru că fiecare industrie are perioade de extra-sezon, oferim clienţilor noştri posibilitatea de a adapta costurile flotei în funcţie de cerere. Altfel spus, încercăm să transferăm companiilor mici şi mijlocii experienţa noastră îndelungată în managemetul flotelor auto acumulată în industria rent-a-car.

Şi acum, la final de interviu, ce mesaj aveţi pentru responsabilii cu mobilitatea din cadrul companiilor?

Incertitudinea şi schimbarea încep să devină caracteristici principare ale mediului de afaceri nu numai în România, ci şi la nivel global. Potenţiala recesiune despre care analiştii economici tot discută şi inovaţia tehnologică care perturbă industrie după industrie ne obligă să devenim din ce în ce mai flexibili şi să fim permanent pregătiţi pentru schimbare. Pentru a putea face faţă tuturor acestor transformări, sănătatea financiară a companiilor devine prioritară şi un factor esenţial al adaptabilităţii.

Dar situaţia de astăzi nu este chiar fără precedent. Brandul Hertz, cu peste 100 de ani de activitate, a trecut prin multe transformări şi perioade de recesiune economică. Experienţa ne-a învăţat că puterea de a lua decizii rapid poate deschide noi oportunităţi de creştere.

 

CITEŞTE ŞI:

Analiză Erste: Leul se depreciază, iar creşterea economică încetineşte

Consiliul Concurenţei va urmări ieftinirea carburanţilor

Ridicarea maşinilor parcate neregulamentar pe trotuar, pe masa deputaţilor

 

Adaugati comentariu