Noua unitate pentru mobilitate electrică „4in1 e-axle” de la Schaeffler

Schaeffler se concentrează pe mobilitatea electrică, compania demonstrând acest lucru prin lansarea simultană a mai multor punți motoare electrice noi.
Schaeffler

„Punțile motoare electrice sunt un element cheie al strategiei noastre de dezvoltare a mobilității electrice”, spune Matthias Zink, CEO Automotive Technologies la Schaeffler AG.

Până acum, au fost asamblate într-o singură unitate compactă până la trei componente de antrenare. Cu așa-numita „4in1 e-axle” (punte motoare electrică 4-în-1), Schaeffler face acum un pas înainte prin integrarea sistemului de management termic în puntea motoare de tracțiune, precum și a motorului electric, dar și a electronicii de înaltă putere. Acest lucru face ca puntea motoare de tracțiune să fie mai compactă și mai ușoară, dar și să asigure un confort sporit. De asemenea, un sistem de management termic deosebit de eficient asigură faptul că o mașină se va deplasa mai mulți kilometri cu o singură încărcare a bateriei, care se va și încărca mai repede. O altă inovație o reprezintă punțile motoare electrice pentru camionete. În viitor, Schaeffler va furniza punți motoare producătorilor de automobile, în special celor din America de Nord.

Factorul de eficiență a managementului termic

Căldura este o resursă rară și valoroasă în mașinile electrice. Spre exemplu, acestea nu beneficiază de căldura reziduală a motoarelor cu ardere internă pentru încălzirea interiorului autovehiculului. În plus, în special la temperaturi exterioare foarte ridicate sau foarte scăzute, autonomia și capacitatea de încărcare rapidă depind esențial de faptul, dacă, de exemplu, bateria poate fi ținută într-un interval de temperatură potrivită. „Sistemul de management termic are o influență semnificativă asupra randamentului și a confortului vehiculului”, spune Dr. Jochen Schröder, șeful diviziei de afaceri E-Mobility la Schaeffler. Prin urmare, compania oferă deja sisteme de management termic pentru toate tipurile de sisteme de propulsie ale vehiculelor și continuă să le dezvolte în mod constant. O nouă abordare este combinarea componentelor de antrenare ale unei punți motoare electrice convenționale cu sistemul de management termic, care a fost un modul independent în majoritatea cazurilor până în prezent. „Acest lucru creează un sistem complet foarte integrat și compact, care necesită mult mai puțin spațiu decât soluțiile neintegrate actuale”, spune Schröder. În plus, se pierde mai puțină energie sub formă de căldură, deoarece pot fi eliminate furtunurile și cablurile inutile. „Pe lângă designul compact, cel mai mare avantaj al sistemului „4in1 e-axle” este interacțiunea optimizată a subsistemelor individuale”, spune Schröder. Acest lucru se datorează faptului că experții Schaeffler iau în considerare întotdeauna comportamentul termic al componentelor individuale de transmisie, cum ar fi motorul electric sau electronica de înaltă putere, precum și cea mai eficientă și cuprinzătoare gestionare termică a întregului vehicul. De exemplu, un sistem de control inteligent asigură că excesul de căldură este disipat eficient din motorul electric și utilizat în interiorul vehiculului. Temperatura bateriei este, de asemenea, reglată în așa fel încât mașina să poată călători pe o distanță și mai mare cu o singură încărcare a bateriei, dar și să se încarce mai repede.

 

 

Citiți articolul integral pe www.autoexpertindustry.ro

 

 

TE-AR MAI PUTEA INTERESA ȘI:

Proiect guvernamental pentru amânarea ratelor la credite și leasing până la 9 luni. Cine beneficiază

Preluarea Porsche Bank România de către Dan Ostahie, autorizată de către Consiliul Concurenţei

 

 

 

Adaugati comentariu