Advertisement

Home Piaţa auto Industrie auto Dacia și-a invitat clienții la picnic

Dacia și-a invitat clienții la picnic

Dacia și-a invitat clienții și prietenii într-un eveniment denumit Lumea Dacia și care poate fi găsit pe internet după hashtag-ul #lumeadacia. Am fost acolo și asta am trăit.

Peste 1000 de persoane au luat parte la primul eveniment organizat de Dacia pentru clienții săi, la Palatul Mogoșoaia de lângă București. Acțiunea se înscrie în trendul producătorului român care, la nivel european, a organizat același tip de manifestări în Franța, Olanda, Germania, Belgia etc. Ce-i drept, dacă acolo evenimentele au ajuns deja la mii de paricipanți, la noi s-a bifat prima mie. Dar, să nu uităm, este primul eveniment de acest gen realizat de Dacia în România. Până acum, Dacia a mai făcut evenimente precum Duster Camp în care clienții SUV-ului de la Mioveni se întreceau în diverse acțiuni off-road.

De data aceasta, Lumea Dacia se adresează tuturor posesorilor de Dacia. Evenimentul a fost pigmentat cu un recital al trupei Jukebox și unul al Deliei. Pentru copii a fost amenajat un loc de joacă special, cu tobogane gomflabile, iar pentru părinți și nu numai s-au amenajat mese de ping-pong sau fileuri de badminton. Spre marea noastră bucurie nu am mai văzut tradiționalele grătare cu mici sfârâind. De alimentație s-au ocupat câteva food-truck-uri care serveau diverse feluri de mâncare, pizza, burgeri etc.

La concursul organizat de Dacia, un cuplu va petrece un week-end la Paris, iar alte câteva persoane s-au bucurat de premii speciale primite în urma voturilor de pe pagina de facebook a Dacia România.

Produs românesc de vocație europeană, Dacia nu este doar o marcă de succes, care exportă peste 90% din producție în 44 de țări ale lumii, pe patru continente, ci și un brand care suscită pasiune și atașament. Și asta din partea celor mai exigenți clienți din Europa Occidentală.

Clienții români veniți în „LUMEA DACIA” în acest week-end au arătat că sunt la fel de mândri de această marcă precum posesorii din restul Europei. Cu ocazia evenimentului, cei prezenți au format o inimă.

Evenimentul din România se încadrează într-o serie de manifestări care reunesc pasionați ai mărcii Dacia din întreaga lume. În fiecare an, mii de clienți vest europeni care au ales un model produs la Mioveni își dau întâlnire pentru a petrece împreună, reuniți de atașamentul comun pentru Dacia. Cluburi și asociații ale pasionaților mărcii Dacia au luat ființă în ultimii zece ani în aproape toate țările occidentale, din Franța, Germania și Olanda, până în Danemarca sau Irlanda și, recent, chiar în Israel.

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

Industrie auto

Idei de trasee spectaculoase și destinații recomandate pentru motocicliști

Idei de trasee spectaculoase și destinații recomandate pentru motocicliști. Ești în căutarea...

strategic
Industrie auto

Dialogul strategic privind viitorul industriei auto în Europa începe pe 30 ianuarie

Comisia Europeană va lansa, pe 30 ianuarie, un dialog strategic cu industria...

Frank Marotte
Industrie auto

Frank Marotte va fi noul director de Marketing, Vânzări și Operațiuni al mărcii Dacia

Începând de la 1 februarie 2025, Frank Marotte va prelua funcția de...

Producția de automobile
Industrie auto

Producția de automobile din România a înregistrat un nou record în 2024

Producția de automobile din România a atins un nou record anual în...