Advertisement

Industria auto - Uzinele din Europa
Home Piaţa auto Industrie auto Industria auto la pământ! Câți muncitori își pot pierde jobul

Industria auto la pământ! Câți muncitori își pot pierde jobul

Pe măsură ce se împrăștie prin Europa, Coronavirus îngenunchează industria auto: cele mai recente cifre date publicității de ACEA sunt alarmante.

Asociația Producătorilor de Automobile din Europa, ACEA, a dat publicității cifrele reale ale dezastrului care a pus stăpânire pe industria auto europeană. Pe bătrânul continent, majoritatea uzinelor auto și-au suspendat producția, iar cele în care încă se mai mișcă liniile de asamblare și-au limitat drastic producția.

”În Uniunea Europeană, producătorii de automobile au 229 de uzine de asamblare a vehiculelor, care totalizează 2,6 milioane de angajați angrenați doar în procesul de fabricație. Extrapolând, sectorul auto asigură locuri de muncă indirecte pentru 13,8 milioane de persoane în Uniunea Europeană, adică 6,1% din totalul joburilor din U.E.”, spune ACEA într-un comunicat de presă.

DAF, MAN, Mercedes-Benz și Scania închid uzinele în Europa!

O mulțime dintre acestea sunt acum închise, din mai multe motive: teama de a nu scăpa de sub control răspândirea virusului, cererea tot mai scăzută de autoturisme pe piața europeană și lipsa materiilor prime, multe importate din China, cauzată de pandemia de Coronavirus de pe teritoriul Asiei. Să ne amintim că în China, în perioada de vârf a pandemiei (luna februarie), vânzările de autoturisme au scăzut până la 20% din valoarea celor din februarie 2019.

Industria auto - Uzinele din Europa

Din păcate, rezultatele acestei crize se vor simți o perioadă îndelungată, iar unii dintre producătorii mai mici ar putea să nu treacă niciodată peste ea.

”E clar că avem în față cea mai gravă criză care a afectat vreodată industria auto. Toți producătorii care vor opri producția, cu toți dealerii care se închid, joburile a 14 milioane de europeni sunt în pericol. Cerem acțiuni serioase și bine coordonate la nivel de Uniune Europeană pentru a primi suport în bani lichizi pentru producătorii de automobile, pentru cei care le livrează componentele și pentru dealeri”, spune Eric-Marc Huitema, Director General ACEA.

Rămâne de văzut cât de mult poate sprijini U.E. industria auto, în condițiile în care niciun domeniu al industriei nu mai funcționează la parametrii anteriori.

via insideevs.

foto: roboticsbook

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

Volkswagen
Industrie auto

Vânătoarea de costuri a Volkswagen implică închiderea fabricilor și disponibilizări

Volkswagen nu a (re)găsit încă profitabilitatea așteptată. Pentru a reduce costurile, închiderile...

BYD
BusinessIndustrie auto

BYD vrea să fie un producător „european”. Care este strategia?

Producătorul chinez de vehicule electrice BYD vrea să cucerească Europa și intenționează...

Bosch
Industrie auto

Bosch mizează pe modelul învățământului dual și crește numărul oportunităților pentru elevi

Bosch, lider global în furnizarea de tehnologii și servicii, aniversează peste zece...

autonome
Industrie auto

Conducere autonomă. Renault, viziune pragmatică asupra tehnologiei

Compania franceză are viziuni diferite privind implementarea conducerii autonome. În cazul autoturismelor,...