WebEye introduce abonamentul telematic lunar

webeye

WebEye, lider pe piaţa tele­maticii, lansează în al doilea tri­mestru al acestui an noul serviciu Telematics-as-a-Service (TaaS). ▪ Transportatorii pot face economii însemnate, de până la 800 de euro/vehicul. ▪ Indiferent de liga în care activează, mai mare sau mai mică, orice companie are acces acum la servicii telematice. ▪ Se elimină costuri importante cu achiziţia şi instalarea echipamentelor. ▪ Dispare limita garanţiei, furnizorul reparând sau înlocuind echipamentele uzate pe toată perioada derulării contractului.

V-aţi gândit cum ar fi să ai acces la un serviciu telematic ca la servicii uzuale cum ar fi cele de utilităţi sau de telefonie mobilă, doar pe baza unui abonament lunar?

Fără costuri iniţiale de achiziţie a echipamentelor telematice, de livrare şi instalare?

Adică să ştiţi fiecare mişcare a flo­tei dvs. auto plătind un simplu abona­ment, şi nu un pachet de servicii?

Cu WebEye, economii de 800 de euro/ vehicul

WebEye, lider pe piaţa tele­maticii, lansează în al doilea tri­mestru al acestui an noul serviciu Telematics-as-a-Service (TaaS), care simplifică activitatea companiilor şi le ajută să economisească până la 800 de euro/vehicul în comparaţie cu modelul tradiţional de taxare.

Levente_Gall„Tehnologia avansează într-un ritm ameţitor, se înmulţesc dispoziti­vele mobile şi reţelele 4G, iar principa­la misiune a WebEye este să îşi ajute clienţii să îşi eficientizeze operaţiunile. Noul serviciu pe bază de abonament lunar este un instrument modern de eficientizare a activităţii unei flote, fi­ind accesibil pentru toate companiile, nu doar pentru cei mai mari jucători din industrie”, a spus Levente Gall, Director General WebEye CEE.

Prin noul sistem introdus de WebEye, se facilitează accesul tutu­ror transportatorilor la telematică, indiferent de dimensiunea afacerii şi a parcului auto deţinut. Aceasta este posibilă în primul rând pentru că se elimină cheltuielile cu livrarea şi insta­larea echipamentelor telematice care pentru unele companii mai mici erau prohibitive, blocând astfel accesul lor la servicii moderne de monitorizarea a flotei. În plus, noul sistem de servicii Telematics-as-a-Service al WebEye elimină restricţii privind garanţia – 24 de luni cum era până acum – aceasta fiind acum valabilă pe toată durata derulării contractului, Astfel, dacă un echipament se strică după 2 ani de la instalare, WebEye se ocupă de repa­rarea sau înlocuirea acestuia, fără cos­turi suplimentare pentru client.

Important de precizat că noul sistem de abonament telematic este disponibil atât pentru clienţii actuali, cât şi pentru noii clienţi ai companiei atunci când se abonează, indiferent de mărimea companiei şi de tipurile de vehicule utilizate.

 

(Articol publicat în revista Flote Auto, iulie-august 2019)

 

CITEŞTE ŞI:

Soluţiile WebEye acoperă tot ceea ce are nevoie un transportator

Furnizorul de servicii telematice WebEye a atins 70.000 de soluţii active

Cum a ajuns WebEye România cea mai bună filială a Grupului

 

Adaugati comentariu