Furnizorul de servicii telematice WebEye a atins 70.000 de soluţii active

Compania WebEye Telematics atinge un nou punct de referinţă pe piaţa serviciilor telematice din regiune, prin instalarea, la sfârşitul lunii iunie, a dispozitivului de urmărire a vehiculelor prin satelit cu numărul 70.000, la mai puţin de un an de la activarea celui cu numărul 60.000.



webeye

Dezvoltarea continuă a serviciilor sale şi anularea taxei iniţiale de accesare a serviciilor sunt motivele acestei creşteri rapide. Compania s-a adaptat schimbărilor apărute în tendinţele consumatorilor şi a introdus, recent, pachete tarifare noi cu taxe lunare fixe, care se concentrează în mod expres pe operarea bazată pe servicii şi date.

Vehiculul cu numărul 10.000 se alătura flotei WebEye în 2006, la cinci ani de la înfiinţarea companiei. Primii reprezentanţi ai sistemelor moderne telematice de astăzi, tracker-ele prin satelit ale vehiculelor, au evoluat în salturi în acei ani. Astfel, până în 2010, numărul vehiculelor care utilizau serviciile WebEye dezvoltate de compania din Ungaria s-a dublat.

În timp ce noile tehnologii şi cererea puternică a clienţilor au generat creşterea în primii ani de la lansare, diversitatea serviciilor oferite şi un nou model, mai flexibil, de afaceri a stabilit cursul inovării în ultimul deceniu. Datorită extinderii regionale, WebEye devenea disponibil în zece ţări, compania lansându-şi soluţia e-Tachograph în 2013, ceea ce a simplificat administrarea timpilor de conducere.

Prin aderarea la sistemul electronic de taxare electronică din Ungaria şi extinderea reţelei internaţionale de vânzări, compania a ajuns la 40.000 de dispozitive instalate în 2014. Activarea dispozitivului cu numărul 50.000, un reper deosebit de important în evoluţia companiei, a avut loc în 2015. Aceasta reprezintă o creştere de cinci ori a numărul de vehicule „aflate sub supravegherea sa”, în doar un deceniu. În acelaşi an, a fost lansat şi serviciul WebEye Driving Style.

Ca rezultat, în mare parte, al acestei evaluări a stilului de conducere, clienţii companiei au economisit până acum 12,3 milioane de litri de combustibil, rezultat valabil pentru cei aproximativ 2,4 miliarde de kilometri monitorizaţi prin acest serviciu – şi asta doar în ultimii patru ani.

Răspunsuri la nevoile de schimbare ale utilizatorilor

Dezvoltarea consistentă din ultimii ani este rezultatul lansării unor soluţii inovatoare, precum şi a unei adaptabilităţi recunoscute la tendinţele de schimbare şi la cerinţele utilizatorilor. Costurile concrete au devenit fundamentale pentru transportatorii rutieri, având în vedere concurenţa accentuată din industrie. Un bun exemplu ar fi următorul: dealerii de vehicule comerciale oferă, de obicei, finanţarea camioanelor grele cu garanţie de răscumpărare, astfel încât operatorii ştiu exact la ce sumă se pot aştepta să primească pentru vehiculul lor, la sfârşitul termenului de răscumpărare.

În mod similar, transportatorii optează din ce în ce mai mult pentru contractele de întreţinere, cu ajutorul cărora costurile operaţionale ale vehiculelor pot fi planificate exact.

Astfel, contactele se extind şi acoperă, de asemenea, suprastructura, semiremorca şi/sau anvelopele, în multe cazuri, pentru a preveni, pe cât posibil, costurile neaşteptate. Mulţi transportatori aleg astfel soluţii de închiriere pe termen lung, pentru a-şi acoperi nevoile de transport temporar sau permanent, astfel că doar o singură factură acoperă aproape toate costurile legate de vehicule.

După cum arată acest exemplu, există o cerere tot mai mare din partea clienţilor pentru a transparentiza şi anticipa costurile. Motivul este foarte simplu, acela de a-şi menţine competitivitatea, prin reducerea cheltuielilor prin toate mijloacele posibile.

Aceleaşi argumente au generat cerinţele pentru simplificarea modalităţilor de plată a serviciilor telematice, precum şi pentru ca serviciile telematice să fie adaptate la interpretarea actuală a termenului „serviciu”. Serviciile telematice sunt cele mai bune instrumente pentru a identifica toate costurile ascunse şi efectele nefavorabile ale acestora – soluţiile telematice constituindu-se astfel ca instrumente esenţiale pentru reducerea costurilor.

Telematics-as-a-service

Cu toate acestea, cheltuielile legate de achiziţionarea unităţilor de bord şi a accesoriilor pentru aceste sisteme, precum şi costurile de livrare şi instalare, au împiedicat mulţi jucători din zona de logistică să utilizeze aceste dispozitive în trecut. În plus, costul unic a însemnat o cheltuială iniţială semnificativă pentru flotele mai mari.

O simplă comparaţie: procedurile furnizorilor de servicii de internet în ceea ce priveşte cheltuielile iniţiale s-au schimbat şi, astfel, achiziţionarea obligatorie de modemuri a fost anulată. La fel şi pe piaţa de servicii de telemetrie, a devenit necesară dezvoltarea unor noi structuri dispozitive pentru serviciile de urmărire a vehiculelor. WebEye şi-a schimbat abordarea şi politica de afaceri în urma modificărilor cerute de clienţi: a eliminat taxele unice în cazul pachetelor nou lansate, astfel încât acum este disponibilă o gamă completă a serviciilor sale telematice, pe baza unor comisioane fixe şi lunare.

Clienţii pot economisi aproximativ 620 de euro pe vehicul, în funcţie de specificaţiile tehnice exacte – pe baza acestor condiţii noi, în comparaţie cu ofertele anterioare. Aceasta este o schimbare pozitivă pentru companiile care operează flote mai mici – chiar şi un singur vehicul.

Costurile iniţiale semnificative ale serviciilor telematice, adesea mandatate de cumpărătorii de transport, au afectat competitivitatea acestora într-un mod disproporţionat negativ. În plus, fosta garanţie de 24 de luni a dispozitivului general a fost înlocuită cu o garanţie continuă de înlocuire şi reparaţie, valabilă pentru întreaga durată a contractului de service.

Astfel, operatorii flotelor mai mici şi mai mari îşi pot desfăşura activitatea principală – transportul mărfii proprii sau a clienţilor – mult mai corect, aceştia putând, în acelaşi timp, optimiza performanţa continuu prin serviciile WebEye.

Telematica viitorului

WebEye îşi propune să îşi dezvolte în continuare serviciile de telematică în următorii ani, iar compania va continua eforturile de consolidare a poziţiei sale pe piaţa regională, care acum acoperă 14 ţări.

Mai mult, compania îşi propune ca urmărirea vehiculelor prin satelit să fie disponibilă şi pentru noile grupuri-ţintă: MyWebEye este special conceput pentru vehiculele utilitare uşoare şi poate oferi o nouă alternativă pentru optimizarea costurilor operaţionale ale vehiculelor comerciale sub 3,5t.

Numărul de dispozitive este de aşteptat să crească şi mai mult, datorită dezvoltărilor pieţei de profil, iar WebEye va atinge obiectiv după obiectiv.

Mai multe informaţii referitoare la aceste noi pachete de servicii sunt disponibile la https://www.webeye.eu/taas-ro

Afacerile WebEye Telematics au depăşit 14 mil. euro

Compania din Ungaria WebEye Telematics Zrt şi subsidiarele ei internaţionale sunt un jucător relevant pe piaţa europeană a telematicii. În afară de sediul comercial al comapaniei şi centrul de dezvoltare din Ungaria, aceasta operează în 12 ţări, oferind suport local, şi este unul dintre cei mai mari furnizori de telematică din Europa.

În prezent, WebEye operează 70.000 de soluţii active şi în 2017 a raportat o cifră de afaceri consolidată de peste peste 14 milioane de euro. Centrele comercial şi de dezvoltare al WebEye sunt la Fót şi Szeged, iar compania are peste 170 de angajaţi în Ungaria.

 

CITEŞTE ŞI:

Marşul maşinilor eco-friendy are loc sâmbătă, în Bucureşti

Şeful CNAIR, Narcis Neaga, a fost pus pe liber

O nouă etapă în programele Rabla pentru companii

 

 

 

Adaugati comentariu