Video: totul este pregătit pentru ca viitorul Caddy să intre în producție

Viitorul Caddy va fi produs la uzina din Poznan, Polonia, iar Volkswagen a dat toate detaliile legate de producție.

Ei bine, viitorul Caddy Mk5 îi va lua locul actualei generații, Caddy  Mk4 pe liniile de producție ale uzinei din Poznan, Polonia. Aceasta este o fabrică dedicată în totalitate vehiculelor utilitare, care, din 1996, de când este controlată exclusiv de VW (înainte a aparținut unui joint-venture VW-Tarpan), a produs generațiile T4, T5 și T6 ale lui Transporter și actualmente asamblează Caddy 4 și Transporter T6.1.

Viitorul Caddy 4 uzina Poznan floteauto.ro

Cei peste 7.500 de muncitori care lucrează în uzină pot produce 750 de unități zilnic, echivalentul unei unități la fiecare două minute. Însă pentru viitorul Caddy, uzina a fost regândită din temelii. Doi ani au durat pregătirile, iar acum este, în sfârșit, gata să pornească producția. Practic, uzina a fost extinsă cu o nouă hală destinată logisticii construită de la zero și întreaga fabrică a fost reconfigurată.

➡ Citește aici totul despre Caddy 5! 💡

Aproximativ 90% din investiție a fost utilizată, iar producția unităților beta, destinate testării liniei de asamblare, a început. VW Caddy 5 va începe să fie fabricat în septembrie, uzina ajungând la capacitatea maximă de producție în cursul anului 2021.

 

Uzină extinsă pentru viitorul Caddy 5

Înainte de modernizare, uzina era ”tăiată” de un drum local care a tocmai a fost închis, fapt care a permis integrarea tuturor departamentelor într-o singură unitate. Apoi, o hală nouă de logistică, de 46.000 mp, a fost ridicată pentru a găzdui subansamblele modelelor Caddy 5 și Transporter T6.1, de la motoare la panouri de caroserie. Prin construirea acestui depozit în curtea uzinei, VW a ”economisit” 260 de drumuri zilnice între uzină și fostul depozit, necesari aprovizionării cu subansamble.

 

Zona de manufacturare a pieselor a fost extinsă, de asemenea, cu 14.000 mp și a primit o echipă de 450 de roboți noi, care sudează, modelează și taie elementele din oțel înalt aliat. Astfel, nivelul de automatizare a crescut de la 43% la 80%.

În final, muncitorii au fost instruiți mai bine, participând la 1.800 de sesiuni în ultimii doi ani, pentru că asamblarea viitoarei generații Caddy necesită mai puțină muncă fizică și mai multe cunoștințe de manevrare a roboților.

Adaugati comentariu