Advertisement

Noul Fiat Ducato 2020
Home Piaţa auto Vehicule comerciale uşoare Vehiculele comerciale din România 2021 – clasa mare

Vehiculele comerciale din România 2021 – clasa mare

Artileria grea la apel! Cel mai mare gabarit din lumea LCV-urilor și motoarele puternice îi recomandă pentru transportul bunurilor între orașe și chiar în afara țării, însă sunt la fel de utili și în cazul livrărilor locale de obiecte voluminoase. Mai ales acum, cu recent apărutele versiuni electrice: vehiculele comerciale din România 2021 – clasa mare.

 

Alegerea noastră

Volkswagen Crafter

Versatilitate la cote maxime: Crafter vine cu tracțiune față, integrală sau propulsie pe spate, motor diesel de 102-177 CP sau electric, două ampatamente diferite și două cutii de viteze (inclusiv una automată cu 8 trepte). Pentru zilele aglomerate, scaunul opțional ergoComfort, pragul de încărcare de 100 mm, precum și șinele speciale pentru ancorare rapidă scad stresul șoferului.

Volkswagen e-Crafter

Ca să nu mai vorbim despre sistemul de infotainment conectat la internet, cu ecran de 8 inci. e-Crafter vine cu motor electric de 136 CP și 290 Nm. Toate acestea, plus rafinamentul de care dă dovadă, îl transformă pe Crafter în alegerea noastră din grupul ”comerciale din România 2021 – clasa mare”.

➡ Citeșe aici testul cu e-Crafter! 💡 

[mb_box_one]Preț de pornire: 23.793 euro + TVA
Volum/sarcină: 9,9-18,4 mc/1.040-2.151 kg
Tip caroserie: 6 versiuni de van, versiuni șasiu cu cabină simplă și dublă
Garanție: 4 ani sau 120.000 km[/mb_box_one]

Citroen Jumper

Fratele lui FIAT Ducato profită din plin de calitățile platformei dezvoltate de italieni și plusează cu sistemele Hill Descent Control și Hill Assist, ca tu să nu-ți mai faci probleme când ai de manevrat duba încărcată în situații dificile.

Citroen Jumper comerciale din România 2021 – clasa mare

În plus, suspensia spate pneumatică (opțional) poate coborî pragul cu 7 cm, pentru a încărca ușor obiectele lungi de până la 4,07 m. Singurul motor disponibil este cel diesel de 2.2 BlueHDI de 120-165 CP.

➡ Configurează-ți propriul Jumper aici! 💡

[mb_box_one]Preț de pornire: 18.800 euro + TVA
Volum/sarcină: 8-17 mc/1.110-1.540 kg
Tip caroserie: 6 versiuni de van, benă și șasiu
Garanție: 2 ani fără limită de km[/mb_box_one]

Comerciale din România 2021 – clasa mare: best-sellerul

FIAT Ducato Furgone

Regele. Campionul. Liderul. Numiți-l cum vreți, fără teama de a greși: niciun adversar nu vinde mai bine în segmentul ăsta! Iar Ducato nu se culcă pe lauri, ci primește un facelift cuprinzător, care a scos din gamă motorul diesel de 2.0 l și a lăsat doar 2.3 D cu turbo cu geometrie variabilă.
FIAT Ducato comerciale din România 2021 – clasa mare
 
Treptele de putere de 120-140-160-180 CP, cuplul de până la 450 Nm și noua cutie automată cu 9 trepte sunt, simplu, neegalate de vreun adversar. Acestora li se va alătura și o versiune full-electric de 122 CP, cu baterii de 47-79 kWh, autonomii de 220-360 km și cu o sarcină utilă de… 1.900 kg!

➡ Citește aici testul cu noul Ducato! 💡

[mb_box_one]Preț de pornire: 19.016 euro + TVA
Volum/sarcină: 8-17 mc/1.011-2.200 kg
Tip caroserie: 7 versiuni de van, benă și șasiu
Garanție: 4 ani sau 250.000 km[/mb_box_one]

Ford Transit Van

Prețul ridicat de pornire al americanului este compensat de sistemele de asistență cvasi-complete, ce includ asistent de unghi mort, asistent la traficul transversal la cuplarea marșarierului, precum și sistem automat de parcare.
2016 Ford Transit
Un diesel de 2.0 l, ce produce 105-185 CP și până la 415 Nm este disponibil, iar, pe lângă acesta, poate fi comandat și un mild-hibrid de 130-170 CP, de la 25.515 euro + TVA.
[mb_box_one]Preț de pornire: 23.367 euro + TVA
Volum/sarcină: până la 15,1 mc/1.151-2.190 kg
Tip caroserie: 6 versiuni de van
Garanție: 2 ani fără limită de km[/mb_box_one]

 

Mercedes-Benz Sprinter

O flotă de utilitare mari premium oferă un boost de imagine important unei companii. Iar noul Sprinter are sistem multimedia MBUX de 10,2 inci și grafică tipică autoturismelor de lux, lumini full-LED, volan multifuncțional cu două touchpaduri și un arsenal de sisteme de asistență ce include pilot automat adaptiv, asistent la frânarea de urgență și asistent activ de bandă.
Test drive - Mercedes-Benz Sprinter L3H2
Motoarele de 2.2 l și 3.0 l (unicul motor cu 6 cilindri din segment) pot fi cuplate la tracțiune față, spate sau integrală via transmisiilor manuală cu 6 trepte și automată cu 7+1 rapoarte.

➡ Citește aici testul cu Sprinter! 💡

[mb_box_one]Preț de pornire: 19.808 euro + TVA
Volum/sarcină: 7,8-17 mc/909-2.281 kg
Tip caroserie: 8 versiuni de van
Garanție: 2 ani fără limită de km[/mb_box_one]

Opel Movano

Are la bază modelul Renault Master. Anul trecut, nemții l-au cizelat, înzestrându-l cu asistent de unghi mort, cameră video marșarier, asistent la vânt lateral și asistent de bandă. Totodată, sistemul multimedia a fost adus la zi, primind un display de 7 inci și conectivitate Apple CarPlay și Android Auto.

2019 Opel Movano floteauto

Cabina este ”burdușită” cu 22 de spații de depozitare ce totalizează 104l, iar singurul motor disponibil, cel turbodiesel de 2,3 l, ce dezvoltă 135, 150 sau 180 CP poate fi combinat cu o transmisie manuală sau cu una automatizată, ambele cu 6 trepte.

[mb_box_one]Preț de pornire: 23.907 euro + TVA
Volum/sarcină: 8-17 mc/
1.569-2.254 kg
Tip caroserie: 8 versiuni de van, versiune șasiu
Garanție: 2 ani fără limită de km[/mb_box_one]

Peugeot Boxer

La fel ca și fratele Jumper, Boxer își are originile în modelul italian Ducato, deci beneficiază de o excelentă carte de vizită. Foarte probabil, chiar și după fuziunea FCA-PSA, cele trei modele vor rămâne înrudite, primindu-l în familie și pe Movano, actualmente bazat pe Master. Motorul diesel de 2.2l poate dezvolta 120-140-165 CP.

Peugeot e-Boxer comerciale din România 2021 – clasa mare

[mb_box_one]Preț de pornire: 19.353 euro + TVA
Volum/sarcină: 8-17 mc/1.125-1.560 kg
Tip caroserie: 6 versiuni de van, versiune șasiu
Garanție: 2 ani fără limită de km[/mb_box_one]

Renault Master

Anul trecut, Renault Master a primit o nouă zonă frontală impunătoare, cu calandru vertical și lumini de zi în forma literei C, precum și o nouă culoare, Urban Grey. La interior, cadranele de bord integrează un ecran monocrom de 5 inci, volanul și schimbătorul au fost redesenate, iar noul torpedo glisant a la Captur măsoară 10,5 l.

Renault Master floteauto.ro

Motorul bi-turbodiesel de 2.3 l este nou și dezvoltă până la 180 CP și până la 400 Nm, consumând cu 1l/100 km mai puțin decât înainte. Versiunea electrică cu motorul de 57 kW și bateria de 33 kWh a rămas în ofertă.

➡ Citește aici testul cu noul Master! 💡

[mb_box_one]Preț de pornire: 21.890 euro + TVA
Volum/sarcină: 8-17 mc/1.040-2.151 kg
Tip caroserie: 6 versiuni de van, versiune șasiu
Garanție: 3 ani sau 100.000 km[/mb_box_one]

 

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

Vehicule comerciale uşoare

Piaggio Porter. Soluția perfectă pentru business-ul tău

În lumea vehiculelor comerciale compacte, Piaggio Porter strălucește ca un model de...

MAN TGE
Vehicule comerciale uşoare

MAN TGE Next Level

MAN TGE va primi o amplă actualizare odată cu lansarea modelului Next...

Mercedes-Benz eSprinter
Vehicule comerciale uşoare

Mercedes-Benz Sprinter. Soluții versatile pentru o paletă largă de aplicații

Noul Mercedes-Benz eSprinter vine acum cu flexibilitate ridicată în ceea ce privește...

ID. Buzz GTX
Vehicule comerciale uşoare

ID. Buzz GTX. Superlativ absolut

Volkswagen Vehicule Comerciale a prezentat, cu ocazia conferinței sale anuale, cel mai...