Din ce în ce mai des, pick-up-urile sunt folosite de cei cu un stil de viață activ și mai puțin pe șantiere. Acestea sunt vehiculele comerciale din România 2021 – pickup-uri.
Alegerea noastră
Mitsubishi L200
A șasea generație L200 adoptă designul frontal Dynamic Shield cu calandru masiv și faruri LED și primește subansamble noi în proporție de 51%. La interior, volanul și consola centrală preluate de la Outlander adaugă rafinament. La fel și noile materiale fonoabsorbante, care păstrează liniștea în cabină.
Un nou propulsor diesel, de 2,4 l și 150 CP, secondat de noua transmisie automată cu 6 trepte (disponibilă opțional) se descurcă mai bine decât fostul 2.5 D, pentru că forța de tracțiune este dezvoltată liniar, iar schimburile sunt line.
➡ Test drive Mitsubishi L200 💡
Pentru situații dificile, L200 oferă diferențial central blocabil și reductor de turație. Există și asistent la coborârea pantelor, și selector cu 4 programe de funcționare: Pietriș, Noroi/Zăpadă, Nisip și Piatră.
Double Cab Instyle MT 150 CP
Putere: 150 CP
Preț: de la 23.390 euro + TVA[/mb_box_one]
➡ Cum se fabrică Duster Pick-up 💡
Putere: 116 CP
Preț: de la 18946 euro + TVA[/mb_box_one]
Disponibil în trei variante de caroserie și trei variante de motorizare, Ranger a făcut un pas important spre „SUV-izarea” binecunoscutului pick-up de la Ford. Oferă atât versiuni tipice pentru șantier cât și versiuni mai stilizate, cu dotări specifice unui SUV.
Putere: 130-200 CP
Preț: de la 22.832 euro + TVA[/mb_box_one]
Nissan Navara
Faceliftul de anul trecut i-a adus o nouă transmise manuală, cu 6 trepte mai lungi și curse mai scurte ale manetei, o sarcină utilă majorată cu 54-114 kg, un cuplu mai mare și un plus de 3 CP pentru motorul de bază și suspensii revizuite la ambele punți.
➡ Test drive Nissan Navara 💡
Putere: 163-190 CP
Preț: de la 25.890 euro + TVA[/mb_box_one]
Isuzu D-Max
Deși sub capota japonezului lucrează cel mai mic propulsor montat pe un pick-up din acest segment (1.9 TD), acesta se dovedește în practică la fel de vioi și economic precum cel vechi, de 2,5 litri. Este disponibil în variante cu cabină simplă și dublă. Odată cu faceliftul, D-Max s-a transformat din cel mai ”industrial” pick-up, într-unul dintre cele mai fine și bine asamblate. Are o cutie de viteze nouă, panouri de caroserie 100% schimbate și folosește oțeluri înalt aliate, care scad greutatea cu aproximativ 70 kg.
➡ Vezi aici prețurile complete 💡
Dublă Style 1.9 DSL 4×4 AT
Putere: 163 CP
Preț: de la 29.979 euro + TVA[/mb_box_one]
Noul pick-up împarte șasiul Quad Frame cu noul Rexton și este propulsat de un turbodiesel de 2,2 l de origine SsangYong, ce dezvoltă 400 Nm. Acesta este cuplat standard la o cutie manuală și opțional la una automată Aisin, ambele cu 6 trepte. Este disponibilă doar tracțiunea integrală.
Putere: 181 CP
Preț: de la 22.092 euro + TVA[/mb_box_one]
Comerciale din România 2021 – pickup-uri – cel mai mare motor
Toyota Hilux
Hilux a primit recent un facelift, iar cea mai mare noutate este motorul de 2,8 litri și 204 CP, care se alătură vechiului 2,4 l și 150 CP. Noul Hilux se bazează pe același șasiu foarte solid, dar dispune de un interior elegant și luxos. Suspensia a fost reglată ceva mai confortabil, iar la interior și-a făcut apariția un nou sistem multimedia, cu ecran de 8 inchi.
➡ Ce aduce nou Hilux facelift 💡
Putere: 204 CP
Preț: de la 38.023 euro + TVA[/mb_box_one]
Comentați?