Noua Toyota Hilux 2021 – mai puternică, mai rafinată

Facelift cuprinzător, cu motor nou, elemente de design retușate și interior mai luxos: noua Toyota Hilux 2021 progresează în toate aspectele!
Noua Toyota Hilux floteauto.ro

Toyota Hilux bagă spaima în adversari încă din 1968, iar în cele mai bine de cinci decenii care au trecut peste ea, nu mai puțin de opt generații s-au succedat. Acum, generația AN120/AN130, aflată pe piață din 2015, primește un facelift cuprinzător care îi marchează mijlocul vieții.

Exteriorul a fost redesenat, fiind înzestrat cu o nouă grilă tridimensională, care simulează un bull-bar integrat, noi faruri și stopuri cu tehnologie LED, jante pe 18 inci negre și trei noi culori pentru caroserie: Emotional Red II, Dark Blue și Oxide Bronze.

Toyota Hilux 2021 floteauto.ro

În cabină, noua Toyota Hilux 2021 a scăpat de ”călcâiul lui Achile” al actualei versiuni, primind un nou ecran de 8 inci cu butoane fizice și două potențiometre (well done, Toyota!). Noul sistem multimedia promite un răspuns mai prompt la comenzi și este compatibil cu Apple CarPlay și Android Auto.

Noua Toyota Hilux 2021 floteauto.ro

Există funcții precum acces fără cheie, buton de start, sistem de navigație, climatizare automată senzori de parcare față și spate, sistem de sunet premium JBL de 800 W, cu nouă difuzoare, iar opțional se pot comanda bare din material compozit pentru benă, rulou electric din aluminiu pentru benă și hardtop.

Noua Toyota Hilux floteauto.ro

Noua Toyota Hilux 2021 primește motor nou

Însă cea mai importantă schimbare se regăsește sub capotă, pentru că actualului motor turbodiesel de 2,4 litri și 150 CP i se va alătura unul de 2,8 litri, ce dezvoltă 204 CP și 500 Nm. Valorile sunt suficiente pentru a imprima o accelerație 0-100 km/h în 10,0 secunde (cu 2,8 s mai rapidă decât la versiunea 2.4D), în timp ce consumul mediu NEDC va fi de 7,8 l/100 km (emisii de 204 g/km). De asemenea, sunt disponibile două cutii de viteze cu 6+1 trepte (manuală și automată).

Sistemele de suspensie și direcție au fost recalibrate, iar un nou diferențial electronic care ”copiază” rolul unui diferențial mecanic cu alunecare limitată este activ pe modelele dotate cu propulsie pe puntea spate. Totodată, turația de ralanti a scăzut de la 850 la 680 rpm, iar răspunsul la accelerări a fost ameliorat. De asemenea, a apărut un monitor al unghiului de virare a roților.

Vânzările în Europa de Est vor debuta în luna iulie 2020.

 

 

Adaugati comentariu