Echipele Continental din România au contribuit la tehnologiile care echipează noul VW ID.3

Compania de tehnologie Continental conduce tranziția către mobilitatea electrică și furnizează componente esențiale pentru noul model electric VW ID.3. Cu computerul său performant, Continental revoluționează arhitectura electronică a vehiculului.
VW ID.3

Așa-numitul In-Car Application Server 1 (ICAS1) servește ca o interfață inteligentă pentru internet. De asemenea, formează o componentă centrală pentru toate vehiculele bazate pe matricea de acționare electrică modulară, inclusiv variantele chinezești. Pe lângă ID.3, acesta va fi utilizat și în alte modele din seria ID, precum succesorul ID.4.

În plus, pe lângă această tehnologie, Continental furnizează frâna cu tambur cu funcție de frână de parcare electromecanică integrată. Este o soluție robustă și fără coroziune care mărește intervalul de service pe toată durata de viață.

Anvelopele de vară și iarnă, EcoContact 6 și TS 850 P, special dezvoltate cu tehnologia ContiSeal, reduc uzura și consumul de energie și contribuie astfel la cel mai mare distanță posibilă de parcurs pentru ID.3. Mai mult, un management termic sofisticat de la Continental asigură o autonomie optimă și crește durabilitatea bateriilor din ID.

Echipe din centrele de inginerie din România au lucrat în echipe internaționale la tehnologiile care echipează noul VW ID.3. În Iași, spre exemplu, peste 100 de ingineri lucrează în cadrul acestui proiect. ICAS (In Car Aplication Server), dezvoltat aici, include funcționalități precum “Flash over the air”, care permite actualizarea software-ului mașinii similar cu actualizările Windows pentru calculator, fără a mai fi necesară deplasarea șoferului la reprezentanță.

Contribuția specialiștilor din Iași este întărită de cea a colegilor din Sibiu și Timișoara și include atât partea de dezvoltare software, cât și activități de testare a noilor functionalități dezvoltate de Continental pentru acest model.

VW ID.3

Conceptul de server revoluționează arhitectura electronică a vehiculelor electrice

„Cu computerul nostru de înaltă performanță, mașinile electrice VW sunt capabile să ofere o conexiune completă și o nouă dimensiune de inteligență și confort”, spune Helmut Matschi, membru al consiliului de administrație al Continental și directorul sectorului de activitate Vehicle Networking and Information (VNI). „Împreună cu VW și partenerii noștri adus o inovație de pionierat pentru întreaga industrie a mobilității.”

Continental a lucrat îndeaproape cu Elektrobit pentru a dezvolta computerul central de înaltă performanță complet conectat pe o platformă special creată pentru computere cu o putere mare de calcul. Ca ICAS1 în VW ID.3, HPC (high performance computer) este, de asemenea, un element central pentru trecerea la o arhitectură electronică orientată spre servicii.

Serverul este centrul principal de date și punctul de conexiune între vehicul și lumea digitală. Permite instalarea de noi funcții software și actualizări de siguranță pe o conexiune wireless în orice moment în viitor. Actualizările over-the-air vor deveni un lucru obișnuit. În plus, serverul inovator poate integra atât aplicațiile Volkswagen, cât și software-ul terților. Furnizarea de funcții, cum ar fi planificarea rutei optimizată pentru autonomie și localizarea stațiilor de încărcare pentru mașinile electrice este simplificată. Mai mult, Continental a dezvoltat și așa-numita funcție „Plug and Charge” pentru ICAS1, care este utilizată pentru a controla și simplifica procesul de încărcare a vehiculului. Funcția va fi disponibilă din 2021. Când cablul de încărcare este conectat, software-ul din ICAS1 va putea autentifica vehiculul înregistrat la punctele de încărcare acceptate și poate prelua procesul de încărcare și facturarea acestuia pe baza contractului de încărcare memorat.

VW ID.3

Performanță mai bună și durată de viață mai lungă cu frâna cu tambur pentru vehiculele electronice

„Datorită portofoliului nostru mare de frâne și mulți ani de experiență în acest domeniu, am dezvoltat soluțiile optime pentru cea mai mare varietate de clase de vehicule. Desigur, respectând cele mai înalte cerințe de siguranță, deoarece componentele frânei pentru decelerarea vehiculului vor rămâne printre cele mai importante elemente de siguranță activă în viitor ”, spune dr. Bernhard Klumpp, șeful Hydraulic Brake Systems din cadrul Continental.

 

 

Citiți articolul integral pe www.autoexpertindustry.ro

 

 

TE-AR MAI PUTEA INTERESA ȘI:

O agenție de stat va achiziționa din bani europeni o mega-flotă de 130 de autovehicule 4×4

Cererea Euroins de suspendare a amenzilor de 1,6 mil. lei, respinsă de Curtea de Apel București

Digitalizarea a ajuns și în stațiile ITP

 

 

 

Adaugati comentariu