Advertisement

bosch
Home Piaţa auto Industrie auto Bosch a deschis aplicaţiile pentru programul Junior Managers

Bosch a deschis aplicaţiile pentru programul Junior Managers

Bosch, lider global în furnizarea de tehnologii şi servicii, a deschis aplicaţiile pentru programul Junior Managers (JMP). Compania continuă să investească în educarea şi formarea tinerilor, viitori lideri, pregătindu-i pentru poziţii de conducere în cadrul Bosch.

Anul acesta, compania promovează, sub umbrela programului JMP, cinci poziţii adresate tinerilor cu potenţial de lideri, interesaţi atât de domeniul comercial, cât şi de cel tehnic, în cadrul unităţilor sale de producţie din Cluj şi Blaj.

Adiţional experienţei extinse pe care o vor acumula în parcursul programului, participanţii vor beneficia şi de oportunitatea de a-şi clădi o bază solidă de cunoştinţe despre industrie şi dinamica afacerilor, aplicabile în decursul etapelor de derulare a programului, dar şi o reţea profesională globală.

JMP este un program de învăţare accelerată cu expunere la arii variate de cunoaştere într-un timp scurt şi îşi propune ca tinerii ce astăzi sunt la început de drum să îşi poată asuma responsabilitatea de a conduce un departament, după o perioadă de şase până la opt ani de la absolvirea programului.

„În cadrul Bosch, vorbim despre o cultură ce presupune pregătirea şi dezvoltarea propriilor angajaţi pentru poziţii cheie. 90% dintre managerii Bosch provin din promovări interne. Acesta este un argument puternic pentru susţinerea unui program de anvergura precum JMP”, a declarat Ramona Bădescu, group leader HR în cadrul Grupului Bosch în România şi coordonator al programului.

În România, începând din anul 2014, Bosch derulează, anual, noi ediţii JMP. În ultimii cinci ani, peste 1.000 de tineri şi-au manifestat interesul pentru program şi au acceptat provocarea de a-şi dovedi abilităţile în parcursul unui proces amplu şi intens de selecţie.

Adiţional potenţialului identificat în parcursul procesului de selecţie şi aptitudinilor pe care le posedă, candidaţilor le sunt necesare rezultate academice excepţionale, excelente abitităţi interpersonale, precum şi deschidere pentru de a-şi extinde rapid nivelul de cunoştinţe şi competenţe profesionale.

„În momentul în care nevoia organizaţiei şi potenţialul extraordinar al participanţilor se întâlnesc într-un cadru bine definit, putem vorbi despre atingerea misiunii declarate a programului, aceea de a oferi talentele potrivite pentru toate niverurile de conducere. Formatul global al programului oferă suficiente oportunităţi pentru personalizarea acestuia la nivel de ţară şi chiar de locaţie, astfel încât, în funcţie de maturitatea afacerii şi de planurile locale de dezvoltare, să construim un plan de abordare personalizat”, a adăugat Ramona Bădescu.

Cu Bosch, aptitudini de lider în doar câţiva ani

La nivel naţional, JMP numără deja 14 absolvenţi şi alţi şapte tineri talentaţi care care se regăsesc astăzi în diferite etape ale pregătirii şi formării lor profesionale ca viitori lideri, fiind expuşi tuturor ariilor specifice activităţilor de producţie, atât în ţară cât şi în alte locaţii Bosch din lume.

 

Citiți articolul integral pe www.autoexpertindustry.ro

 

TE-AR MAI PUTEA INTERESA ȘI:

În 10 zile, va fi lansat planul de susținere a economiei

Airbag revoluționar de la Honda. Video!

Motor de tanc pe o mașină de poliție. În ce țară?

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

draghi
Industrie auto

Raportul Draghi avertizează UE că deciziile sale duc la slăbirea industriei auto

În raportul său despre competitivitatea europeană, fostul președinte al Băncii Centrale Europene...

Toyota
Flotă verdeIndustrie auto

Toyota reduce cu o treime producția de mașini electrice

Pentru a face față încetinirii vânzărilor de mașini electrice din Europa și...

Volkswagen
Industrie auto

Vânătoarea de costuri a Volkswagen implică închiderea fabricilor și disponibilizări

Volkswagen nu a (re)găsit încă profitabilitatea așteptată. Pentru a reduce costurile, închiderile...

BYD
BusinessIndustrie auto

BYD vrea să fie un producător „european”. Care este strategia?

Producătorul chinez de vehicule electrice BYD vrea să cucerească Europa și intenționează...