Bulli. Volkswagen Bulli. Nemții prezintă cea mai recentă versiune a legendarului model, în fapt un facelift al generației T6, numit T6.1. Atuurile sale: instrumentar digital, o pleiadă de sisteme de asistență, ultima evoluție a sistemului infotainment și un sistem de propulsie complet electric cu autonomie de peste 400 km!
Volkswagen a decis să înnoiască a șasea generație a emblematicului model, aducându-i un facelift stilistic și tehnic.
Zona frontală a fost a primit un calandru extins, blocurile optice au un desen mai compact și sunt unite de o nouă bară cromată dublă, care se continuă cu semnătura luminoasă a LED-urilor. Gama de culori și modele de jante au fost împrospătate cu noi versiuni.
Echipamente de top
La interior, schimbările sunt și mai spectaculoase, și includ un instrumentar digital configurabil de 10,25 inci, numit Digital Cockpit, ce poate afișa inclusiv harta sistemului de navigație. Versiunile de bază rămân la instrumentele analogice, dar primesc un ecran multifuncțional între cadranele vitezometrului și turometrului. Pe consola centrală și-au făcut apariția noile sisteme multimedia, cu ecrane de 8,0 inci (Discover Media) sau 9,2 inci (Discover Pro), compatibile cu comenzile vocale.
Standard, sunt disponibile sistemul Composition Audio, cu afișaj pe o singură linie și Composition Colour, cu display tactil de 6,5 inci (standard pe Caravelle Highline, Multivan Comfortline și California Coast). De la Composition Colour în sus, este integrat un slot pentru card SIM (eSIM), care permite accesul la servicii și funcții on-line. În plus, interfața Apple CarPlay operează de acum și wireless.
Au fost adăugate și o priză de 230V lângă scaunul șoferului, un compartiment cu cheie în bancheta dublă din dreapta și, opțional, un sistem care permite glisarea obiectelor lungi de până la 2.800 mm (pentru Bulli cu ampatament scurt) și 3.300 mm (ampatament lung) pe sub bancheta din față.
Noi sisteme de asistență
Pachetul sistemelor de asistență a fost completat cu asistent la vânt lateral, standard la toate variantele, asistent de bandă, asistent activ la parcare, care preia complet controlul direcției, Rear Traffic Alert și Trailer Assist, care intervine la deplasarea cu spatele cu remorca cuplată. Toate au fost posibile, datorită înlocuirii servodirecției hidraulice cu un sistem electromecanic, care permite intervenția activă în comanda direcției.
Programul de motoare a fost reconfigurat. Motorul 2.0 TDI, dezvoltă 90 CP (de la 84 CP), 110 CP (le înlocuiește pe cele de 102 CP și 114 CP), 150 și 199 CP (de la versiunea pre-facelift). Versiunea de 150 CP poate primi cutie DSG și tracțiune integrală 4Motion, în timp ce la 199 CP, DSG este standard, iar 4Motion opțional.
Verisunea electrică, dezvoltată în urma unui parteneriat cu ABT, dezvoltă 112 CP și are o baterie de 38,8 kWh, sau 77,6 kWh, ultima permițând o autonomie de peste 400 km (NEDC).
Comentați?