Advertisement

afaceri de familie
Home Piaţa auto Industrie auto Top 5 afaceri de familie în industria auto mondială

Top 5 afaceri de familie în industria auto mondială

Mulţi dintre cei mai importanţi constructori auto care navighează în apele tulburi ale vremurilor în schimbare sunt afaceri de familie. Deşi există tendinţa de a crede că aceste companii sunt giganţi corporativi fără chip, realitatea este că există o serie de familii care iau decizii cheie ce influenţează afacerile din întreaga industrie.

Constructorii auto sunt supuşi constant presiuni de a nu rămâne în urma vremurilor. De la maşinile mari din anii ’60-’70 la modelele mai eficiente din punctul de vedere al consumului de combustibil din anii ’90 şi 2000, schimbările au fost semnificative şi, în cele mai multe cazuri, permanente.

Şi acum, pe măsură ce industria suferă o transformare fundamentală, o dată cu trecerea de la combustibilii fosili către vehiculele hibride şi electrice, producătorii vor trebui să fie mai promţi ca niciodată pentru a răspunde cererilor consumatorilor.

Cine trebuie să ia aceste decizii? Iată cinci dintre cele mai importante companii auto aflate în proprietatea unor familii.

Hyundai

  • Ţară: Coreea de Sud
  • Venituri (2018): 86,13 miliarde dolari
  • Familia proprietară: Chung

Hyundai

Hyundai, cel mai mare producător auto din Coreea de Sud şi unul dintre primele cinci din lume, se numără printre cele mai mari afaceri de familie. Grupul Hyundai Motor face parte din Grupul mare Hyundai, fondat de patriarhul familiei Chung Ju-yung ca o companie de construcţii în 1947. Divizia de producţie auto a fost creată două decenii mai târziu. În 1968, Hyundai a produs primul său vehicul, Cortina, în colaborare cu Ford Motor Company. La mijlocul anilor 1970, compania sud-coreeană şi-a produs propriul vehicul, Pony, care a debutat în 1975. În 1998, Hyundai a achiziţionat rivalul principal, Kia Motors.

 

Citiţi continuarea pe www.autoexpertindustry.ro

 

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

Producția de autoturisme
Industrie auto

Producția de autoturisme în România a crescut cu 8,6% în primele 9 luni

Producția de autoturisme în România a crescut cu 8,6% în primele 9...

continental
Industrie auto

Sediile Continental România se implică durabil în dezvoltarea mediului universitar din țară

Continental, companie tehnologică, s-a implicat activ și în an acest an și...

Industrie auto

Siguranță pe șosea: ce poți să faci pentru a evita accidentele

Siguranță pe șosea: ce poți să faci pentru a evita accidentele. De-a...

carlos tavares
Industrie auto

Carlos Tavares nu exclude închiderea unor fabrici auto în Europa

La fel ca alți producători aflați în dificultate în 2024 din cauza...