Advertisement

bonus masini electrice - floteauto 2
Home Piaţa auto Autoturisme Prețurile mașinilor electrice nu vor scădea în următorii 5 ani

Prețurile mașinilor electrice nu vor scădea în următorii 5 ani

CEO-ul Jaguar – Land Rover, Ralf Speth, a declarat într-un interviu acordat publicației Autocar: ”prețurile nu vor scădea în următorii 3-5 ani”, referindu-se la mașinile electrice. 

Compania britanică începe o ”ofensivă electrică majoră”: după ce I-Pace și-a dovedit calitățile în testul nostru, Jaguar a anunțat că dezvoltă o versiune XJ complet electrică. Mai mult, a și afișat o imagine-teaser cu noul model în cadrul conferinței de presă de la Salonul Auto din Frankfurt.

”Sunt încântat să anunț o ofensivă electrică majoră, cu vehicule construite la Castle Bromwich”, a spus Speth săptămâna trecută, fără să pară a-i păsa că uzina Jaguar se află în Regatul Unit și ar putea fi afectată de consecințele acordului Brexit.

 

Jaguar XJ Electric

Imaginea a fost surprinsă de Auto Express și pare a reprezenta o versiune revizuită a generației a noua a modelului XJ. Pentru a pune în mișcare viitorul XJ electric, Jaguar va construi o fabrică de baterii la Hams Hall, pe care o va deschide în 2020 și care va furniza bateriile pentru cele 150.000 unități electrice Jaguar – Land Rover, pe care britanicii plănuiesc să le construiască anual.

”Dacă producția de baterii dispare din Regatul Unit, atunci și producția de mașini va dispărea din Regatul Unit”, spunea Speth.

 

În doi ani, bateriile mașinilor electrice se vor încărca complet în 5 minute!

Într-un interviu acordat publicației Autocar, CEO-ul JLR își declară convingerea că modelele electrice reprezintă viitorul industriei auto. Cea mai mare problemă care stă în calea acestora este lipsa infrastructurii de încărcare, dar e o chestiune de timp până când ”revoluția electrică” va veni. ”Va veni mai târziu, dar va veni”.

”Prețul mașinilor electrice este încă prea ridicat, pentru că avem nevoie de autonomie mare. Deci avem nevoie de autonomie mare, pentru că nu avem unde să încărcăm. Dacă ar exista stații de încărcare mai dese, am pune baterii mai mici și am reduce prețul mașinii. (…) Nu vom avea prețuri mai mici în următorii 3-5 ani. Avem nevoie de o rețea mai densă, de calitate mai bună, care să încarce mai repede și să aibă prize standardizate”, a încheiat CEO-ul JLR, Ralf Speth.

Via autocar, motor1

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

Mercedes-Benz eVito
Flotă verdeVehicule comerciale uşoare

Mercedes-Benz eVito. Drumul spre electrificare

Mercedes-Benz eVito furgon este o utilitară de dimensiuni medii ce rămâne o...

Flotă verde

Puma Gen-E, complet electrică și fabricată în uzina Ford Otosan din Craiova, debutează în România

Ford a prezentat astăzi Puma Gen-E, versiunea complet electrică a celui mai...

România
Analize de piațăFlotă verde

Cât de ”verde” va fi parcul auto al România în 2050?

Numărul total de autoturisme din România este estimat să ajungă la 9,1...