Advertisement

ALD
Home Finanţare Leasing operaţional Noul brand ALD | LeasePlan va fi lansat până la sfârșitul anului 2023

Noul brand ALD | LeasePlan va fi lansat până la sfârșitul anului 2023

ALD | LeasePlan va lansa un nou brand până la sfârșitul anului 2023, ca parte a planului său strategic „PowerUp 2026”. Potrivit companiei de leasing operațional, va fi astfel creată ”o nouă identitate puternică a celor doi jucători cu o reputație înaltă în industrie”.

Planul strategic „PowerUp 2026” a fost lansat după ce ALD a finalizat achiziția în valoare de 4,8 miliarde de euro a LeasePlan, creând un jucător de top în domeniul mobilității durabile la nivel mondial, cu o flotă totală gestionată de 3,4 milioane de vehicule.

Compania a precizat că afacerea combinată oferă un „ghișeu unic cu cea mai largă acoperire a clienților, acoperire geografică și cele mai mari capacități de distribuție prin intermediul a peste 430 de parteneriate” – ceea ce o aduce în „cea mai bună poziție pentru a răspunde nevoilor în schimbare ale clienților”.

ALD | LeasePlan se poziționează acum ca lider global în leasing auto multi-marcă și multi-canal și este lider în 29 de țări, potrivit companiei. Flota sa totală este de două ori mai mare decât cel mai apropiat concurent, în timp ce deține cea mai mare flotă de vehicule electrice multimarcă din lume, cu 428.000 de vehicule, reflectând rolul său de lider în tranziția către mobilitatea durabilă.

Noul plan strategic exprimă în mod semnificativ ambițiile declarate în planul strategic anterior al ALD, „Move 2025”, și va fi modelat în jurul a patru priorități: clienți, eficiență operațională, responsabilitate și profitabilitate.

„PowerUp 2026” evidențiază faptul că sectorul mobilității înregistrează o creștere puternică și structurală, determinată de megatendințele pe termen lung. Acestea includ tranziția de la ”proprietatea asupra mașinilor” la ”utilizarea mașinilor”, așteaptată să accelereze și să crească piața europeană de utilizare de la 4,9 milioane de vehicule în 2021 la 9,5 milioane de vehicule în 2030. Se estimează că toate segmentele de clienți vor crește, în special piața de consum.

Cererea de mașini electrificate este, de asemenea, programată să se accelereze, iar grupul vizează ca vehiculele electrice să reprezinte 50% din înmatriculările de mașini noi până în 2026, în creștere de la 28% în 2022. Soluția sa end-to-end va simplifica alegerea mașinilor electrice de către clienți, iar compania estimează că 400.000 de șoferi se vor conecta cu ChargePoint, un serviciu care va fi lansat până la sfârșitul anului 2023.

„PowerUp 2026” include și obiective ambițioase de decarbonizare. ALD | LeasePlan intenționează să reducă emisiile de CO2 ale flotei la mai puțin de 90 g/km în medie până în 2026 (comparativ cu 112 g/km în 2022) și să reducă emisiile interne de CO2 cu 35% în 2026 față de 2019.

Creșterea digitalizării, ecosistemele emergente și concurența în evoluție vor crea, de asemenea, oportunități de creștere.

Platforma sa Mobility as a Service (MaaS), lansată în 2022, este de așteptat să ajungă la 200.000 de utilizatori activi până în 2026, reflectând ambiția sa puternică de a conduce tranziția către o mobilitate durabilă și de a merge dincolo de electrificare.

O prezentare detaliată a principalelor obiective strategice operaționale și financiare ale ALD | LeasePlan va fi făcută pe 21 septembrie, la Paris, de către CEO-ul Tim Albertsen și de echipa de management.

 

 

 

CITEȘTE ȘI:

Volvo Cars va produce ultima mașină diesel la începutul anului 2024

Noile măsuri fiscale. Impozit special pe autoturismele cu o valoare de achiziție individuală de peste 375.000 lei

 

 

 

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

Ayvens
Leasing operaţional

ALD Automotive | LeasePlan își continuă activitatea sub noul nume Ayvens

ALD Automotive | LeasePlan lansează în România noul său brand global de...

Hidroelectrica
Leasing operaţional

Flotă de 42 de vehicule cu emisii scăzute pentru Hidroelectrica

Hidroelectrica a lansat licitația pentru contractarea în leasing operațional a unui număr...

Compania Națională de Investiții
Leasing operaţional

Compania Națională de Investiții contractează 12 autoturisme în leasing operațional

Compania Națională de Investiții va contracta, prin licitație, un număr de 12...

TCO
Leasing operaţional

TCO: mașini electrice vs mașini termice

Accelerarea adoptării mașinilor electrice pe baterie este determinată de doi factori esențiali:...