Advertisement

Nissan uzina din Sunderland floteauto.ro
Home Piaţa auto Industrie auto Nissan redeschide uzina din Sunderland

Nissan redeschide uzina din Sunderland

Datorită regresului numărului de infecții cu Coronavirus, Nissan a decis să redeschidă uzina din Sunderland. Rămâne de văzut pentru cât timp: Brexit poate determina, totuși, reînchiderea acesteia.

Regatul Unit, una dintre cele mai afectate țări europene în lupta cu Coronavirus, începe să-și revină, iar Nissan adună roadele. În sfârșit, uzina din Sunderland a fost redeschisă, după ce, timp de aproape trei luni liniile de producție au fost oprite.

Niponii au petrecut ”sute de ore” pentru a pregăti uzina, astfel ca muncitorii să poată lucra în siguranță. Panouri transparente din plexi au fost instalate între posturile de lucru, iar circulația angajaților în interiorul clădirii a fost reglementată. Rămâne de văzut pentru cât timp va rămâne uzina deschisă, pentru că soarta sa se află numai în mâinile guvernului britanic.

Uzina din Sunderland și 95% dintre showroomuri

Compania a deschis peste 95% dintre showroomurile din Europa, singurele țări în care încă mai are locații închise fiind Portugalia, Spania, Marea Britanie și Rusia. Odată cu deschiderea uzinei din Sunderland, Nissan și-a deschis și showroomurile din Irlanda de Nord.

Veștile bune din Marea Britanie includ și deschiderea uzinei Jaguar – Land Rover din Halewood, lângă Liverpool, unde se construiesc modelele Range Rover Evoque și Land Rover Discovery Sport. La început, aceasta va funcționa într-un singur schimb.

Nissan NV200 uzina din Sunderland floteauto.ro

Revenind la Nissan, în lumina recentului plan de bătaie al Alianței, compania japoneză va trebui să taie din costuri, iar asta implică inclusiv renunțarea la comercializarea utilitarelor în Statele Unite. Astfel, producția lui NV200 la uzina din Mexic și a gamei NV (utilitare și van-uri de persoane) la uzina din Mississippi ar putea lua sfârșit.

”Nu mai vrem să facem parte din segmentul de van-uri în Statele Unite. Vom ieși”, a declarat un ”insider” Nissan publicației Automotive News, sub protecția anonimatului.

Decizia este cel puțin ciudată, din moment ce, în 2019, NV200 a fost vândut în 20.022 unități, cu 18,5% creștere față de anul precedent, iar marele van NV a înregistrat o creștere cu 0,8%. Ce-i drept, pe piața din SUA, utilitarele Nissan au o cotă parte de 8% din segment.

surse: autocar, motor1

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

Bosch
Industrie auto

IAA Transportation 2024: Bosch se dezvoltă cu software și tehnologie pentru camioane și furgonete

Transportul de marfă este un pilon important al economiei. Pentru a beneficia...

Schaeffler AG
BusinessIndustrie auto

Schaeffler a finalizat fuziunea cu Vitesco Technologies Group. Ce se întâmplă în România

Schaeffler AG a finalizat fuziunea cu Vitesco Technologies Group AG care a...

Bosch
Industrie auto

Bosch este al cincilea cel mai dorit angajator din România

Bosch, lider global în furnizarea de tehnologii și servicii, se clasează, și...

Volkswagen
Industrie auto

Volkswagen și-ar putea reduce forța de muncă cu 10% în Germania

Confruntat cu dificultăți financiare semnificative pe fondul unei tranziții incerte la modelele...