PMB a selecţionat dealerii pentru programul „Rabla pentru bucureşteni”

Primăria Municipiului Bucureşti (PMB) a publicat lista cu unităţile comerciale partenere în cadrul "Programului de stimulare a eliminării din traficul bucureştean a autovehiculelor cu grad ridicat de poluare, prin acordarea de eco-vouchere" - Rabla pentru bucureşteni.



Rabla pentru bucureşteni

Lista poate fi consultată site-ul www.pmb.ro, la secţiunea „Eco-voucher în schimbul unui autovehicul uzat” sau pe site-ul societăţii prestatoare Up România, la adresa www.upromania.ro/institutii-publice/eco-vouchere/.

Organizarea şi derularea sesiunii de înscriere în vederea validării în Program a operatorilor economici care comercializează produse eligibile a fost realizată de către societatea UP România SRL, conform obligaţiilor ce îi revin din contractul de prestări servicii încheiat cu Primăria Municipiului Bucureşti.

La finalizarea etapei de selecţie a rezultat un număr de 47 de unităţi comerciale cu puncte de lucru pe raza municipiului Bucureşti, care au îndeplinit criteriile de eligibilitate prevăzute în Regulamentul Programului, devenind partenere în Program.

Cele 47 de unităţi comerciale partenere sunt operatori economici de la care beneficiarii de eco-vouchere îşi vor putea achiziţiona produse din categoriile eligibile în program: autoturisme noi cu norme de poluare care să asigure un nivel redus de emisii – EURO 6, non-diesel, alte mijloace de locomoţie noi, non-diesel, hibride sau electrice şi electrocasnice şi electronice cu clasa energetică superioară.

Pentru a da posibilitatea beneficiarilor de eco-vouchere de a achiziţiona produse din mai multe categorii fără a fi condiţionaţi să le achiziţioneze de la un singur operator economic, eco-voucherul a fost gândit sub forma unui carnet care conţine 3 file cu valoare nominală a câte 3.000 lei fiecare. Toate cele trei file pot fi folosite atât la o singură achiziţie, cât şi individual, la mai multe achiziţii de produse, la momente diferite.

Primăria Capitalei arată că, dacă valoarea produsului/ produselor nu însumează valoarea filei/ filelor de eco-voucher, unitatea comercială nu va acorda rest în bani.

Expedierea eco-voucherelor către beneficiari a fost demarată în data de 31 mai 2019.

Eco-voucherele sunt nominale şi vor fi expediate prin curier la adresa de domiciliu/ sediu social/ corespondenţă a beneficiarului persoană fizică/ reprezentantului desemnat de către persoana juridică, vor fi înmânate personal, cu verificarea datelor de identificare din BI/CI, cu confirmare de primire dată prin semnătură / ştampilă în cazul persoanelor juridice pe Scrisoarea de transport (AWB-Airway Bill).

Curierul va contacta telefonic beneficiarul şi va încerca livrarea corepondenţei de minimum 3 ori, în termenul maxim de 15 zile lucrătoare de la data de 31.05.2019. În situaţia în care eco-voucherul nu va putea fi înmânat beneficiarului, acesta va fi returnat Primăriei Municipiului Bucureşti urmând a fi înmânat personal beneficiarului, cu contactarea telefonică prealabilă a acestuia, în vederea evitării aglomeraţiei la ghişeele Centrului de Informare şi Documentare pentru Relaţia cu Cetăţenii din Bd-ul Regina Elisabeta, nr. 42, sector 5.

În cazul în care eco-voucherul nu va putea fi ridicat de beneficiar, o altă persoană va putea ridica eco-voucherul pe baza unei împuternicirii notariale şi a CI/ BI în original, cu semnătura de primire.

 

CITEŞTE ŞI:

Test Kia Rio 1.0 T-GDI HP vs Skoda Fabia 1.0 TSI

Top 5 maşini second hand afectate de falsificarea kilometrajului

Cât au crescut tarifele de referinţă RCA pentru companii

 

Adaugati comentariu