Advertisement

Home Miscellanea Business Aprovizionarea spaţiilor comerciale din Bucureşti, doar pe timpul nopţii. Proiectul Primăriei

Aprovizionarea spaţiilor comerciale din Bucureşti, doar pe timpul nopţii. Proiectul Primăriei

Viceprimarul Capitalei Stelian Bujduveanu propune un proiect de hotărâre conform căruia, din primăvara anului viitor, aprovizionarea spaţiilor comerciale din Bucureşti se va realiza doar pe timpul nopţii, în intervalul orar 22,00 – 06,00.

Proiectul se află în dezbatere publică pe site-ul Primăriei Capitalei. Măsura vizează deblocarea traficului rutier la ore de vârf, a scris viceprimarul, pe Facebook.

“Pe modelul marilor oraşe cu administraţie liberală – Oradea, Cluj-Napoca sau Arad, care au reglementat acest domeniu de acum câţiva ani, şi Bucureştiul va avea reguli clare în acest domeniu. Propunerea mea este ca, din primăvara anului viitor, aprovizionarea spaţiilor comerciale din Capitală să se facă doar pe timpul nopţii, în intervalul orar 22,00 – 06,00. Nu mai permitem blocarea primei benzi de circulaţie”, a explicat Bujduveanu.

Observaţii la acest proiect al Primăriei Capitalei pot fi transmise direct pe site-ul PMB sau pe email, la adresa: cabinet.viceprimar1@pmb.ro.

“Decizia finală va fi luată împreună cu antreprenorii din Bucureşti! Noile prevederi nu se vor aplica şi teraselor sezoniere din Centrul istoric, pentru care programul de aprovizionare rămâne neschimbat”, a transmis viceprimarul.

Ce spune proiectul Primăriei Capitalei

Conform proiectului, agenţii economici care îşi desfăşoară activitatea în Bucureşti sunt obligaţi să realizeze aprovizionarea în intervalul orar 22,00 – 6,00. Nerespectarea programului de aprovizionare constituie contravenţie şi se sancţionează cu amendă cuprinsă între 3.000 – 5.000 de lei.

Constatarea contravenţiilor şi aplicarea sancţiunilor se fac de către Direcţia Generală de Poliţie a Municipiului Bucureşti – Brigada Rutieră, Direcţia Generală de Poliţie Locală şi Control a Municipiului Bucureşti, Direcţiile Generale de Poliţii Locale ale sectoarelor 1- 6.

Se exceptează de la aceste prevederi agenţii economici care îşi desfăşoară activitatea de aprovizionare conform Regulamentului privind organizarea şi funcţionarea teraselor sezoniere în zonele protejate şi în perimetrul Centrului istoric.

Potrivit referatului de aprobare, Bucureştiul este un oraş foarte aglomerat, cu trafic intens, cu multe centre comerciale mari, a căror aprovizionare este realizată în principiu cu autovehicule cu gabarit mediu şi mare.

“Pentru a se realiza o dezvoltare sustenabilă a Capitalei, printre obiectivele autorităţii publice locale se regăsesc fluidizarea traficului, reducerea poluării şi implicit îmbunătăţirea calităţii vieţii cetăţenilor. Ca orice aglomerare urbană, transportul şi circulaţia rutieră în oraş sunt esenţiale şi în permanenţă trebuie luate măsuri pentru decongestionarea traficului şi reducerea poluării”, se explică în document.

 

 

 

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

Volkswagen
BusinessIndustrie auto

Volkswagen redirecționează o treime din investițiile în mașini electrice către modelele diesel și pe benzină

Confruntați cu realitatea unei piețe electrice aflate în dificultate, producătorii își reajustează...

China
Business

Europenizarea mașinilor electrice din China

Creșterea taxelor vamale aplicate vehiculelor electrice din China ar putea redefini peisajul...

independent
Business

Ascensiunea consumatorului independent, o nouă provocare pentru producători și retaileri

Aproape jumătate dintre respondenți (47%) spun că sunt optimiști în privința viitorului,...

Leapmotor
BusinessIndustrie auto

Spania, viitoare poartă de acces în Europa a Leapmotor prin Stellantis

Foaia de parcurs prinde contur pentru cel de-al 15-lea brand al lui...