Divizia de vehicule utilitare ușoare din Grupul Volkswagen, VW Vehicule comerciale, intenționează să dezvolte mai multe mașini pur electrice după lansarea modelului Bulli electric, urmând ca, până în 2030, mai mult de jumătate dintre modelele vândute în Europa să fie alimentate cu baterii.
„Trebuie să lucrăm din nou la gamă”, a spus șeful mărcii, Carsten Intra, la prezentarea bilanţul pentru 2021. Pe lângă ID.Buzz și versiunea electrică a camionetei Crafter, pick-up-ul Amarok ar putea fi următorul candidat care să primească o versiune electrică. Modelul ID.California va fi lansat după 2025.
Cu toate acestea, detalii suplimentare nu au fost încă anunțate.
Deficitul de componente auto de la furnizorii din vestul Ucrainei au afectat, în ultimele săptămâni, și filiala de vehicule comerciale a VW. Producția în cele trei fabrici principale din Hanovra (Germania), Poznan și Wrzesnia (ambele din Polonia) a fost încetinită, dar situația s-a stabilizat de atunci.
CITEȘTE ȘI:
România are în continuare cea mai ridicată rată a mortalităţii din accidente rutiere
90% dintre liderii de companii spun că provocările geopolitice determină ajustări în investiții
Stellantis Pro One și IVECO au anunțat astăzi o colaborare care prevede...
•Răzvan Codorean14 martie 2025Ford Otosan, unul dintre cei mai mari producători de vehicule comerciale din...
•Răzvan Codorean14 martie 2025Piața vehiculelor electrice se extinde cu un nou model revoluționar: TUDOR, van-ul...
•Răzvan Codorean12 martie 2025Mercedes-Benz Vans se pregătește pentru o nouă eră. Și ne oferă o...
•Răzvan Codorean4 martie 2025
Comentați?