UniCredit Bank România a anunţat vineri că prezenţa sa pe Facebook şi pe toate canalele sociale deţinute de acesta va înceta începând cu data de 1 iunie 2019, comunicarea cu clienţii urmând a fi realizată prin intermediul canalelor digitale proprii ale instituţiei de credit.
.„Suntem dedicaţi asigurării unui dialog privat şi de înaltă calitate cu clienţii noştri şi investim constant în îmbunătăţirea canalelor noastre digitale. De aceea, vă anunţăm că ne vom retrage complet de pe Facebook şi de pe toate canalele sociale deţinute de Facebook, începând cu data de 1 iunie 2019”, a transmis banca.
UniCredit a suspendat orice fel de publicitate pe Facebook în martie 2018 din cauza preocupărilor privind modul în care au fost administrate anumite incidente prezentate în media.
„Aceste îngrijorări au rămas nerezolvate, aşa că UniCredit a decis să îşi dezactiveze toate profilele pe Facebook şi canalele sociale deţinute de Facebook (Facebook, Messenger şi Instagram) începând cu data de 1 iunie 2019”, au menţionat reprezentanţii UniCredit România.
CITEŞTE ŞI:
Cum să NU pierzi bani cu flota auto. Avantajele leasingului operaţional
Se schimbă calculul dobânzii pentru creditul „Prima maşină”
Arval poate ajuta orice companie să obţină reduceri de cost de până la 10-15%
Principalele riscuri pentru România în 2025 sunt atât economice, majorarea taxelor şi...
•Flote Auto28 noiembrie 2024Exporturile de mijloace de transport au crescut cu 3,7% în primele 9...
•Ada Ștefan11 noiembrie 2024Pentru a menține competitivitatea industriei europene și pentru a se asigura că...
•Ada Ștefan5 noiembrie 2024Tranziţia globală la vehiculele electrice va avea un amplu impact asupra investiţiilor,...
•Flote Auto22 octombrie 2024
Comentați?