Flotele le vânează pentru prețul scăzut de achiziție și pentru costurile scăzute de întreținere. Dar cel puțin le fel de important în economia unei decizii este consumul de benzină. Quattroruote a testat 18 motorizări ale principalelor modele care populează segmentul. Deci: care este cel mai economic hatchback mic și care este consumul real? Începe numărătoarea inversă!
Vechiul motor 0,9 TCe își așteaptă urmașul, pe noul TCe de 1,0 litri. Până când cei 10 CP în plus vor lucra sub capotă, actualul propulsor în trei cilindri se chinuie puțin cu aerodinamica slabă a modelului, plasându-l pe ultimul loc printre modelele testate.
Citiți aici testul cu Dacia Sandero Stepway!
Consum urban: 8,19 l/100 km
Consum drum național: 6,53 l/100 km
Consum autostradă: 8,92 l/100 km
Consum mediu real: 7,87 l/100 km
Consum mediu oficial: 5,40 l/100 km
MG Motor România anunță lansarea oficială a noului model SUV, MG ZS...
•Flote Auto28 august 2024Aveți nevoie de un vehicul compact care să facă față inclusiv pe...
•Răzvan Codorean19 august 2024Parcuri auto din România: oferte și tendințe. Piața autovehiculelor rulate a devenit...
•Doiniţa Stanciu5 august 2024FIAT revine în segmentul B cu noul Fiat 600. Supranumit fratele mai...
•Răzvan Codorean25 iulie 2024
Comentați?