Soluţii de finanţare de la Citroen. Leasing financiar cu dobândă 0%

Şic, robuste şi disponibile la preţuri accesibile, autoturismele Citroën sunt apreciate de clienţii din România. Pe lângă aceste calităţi, compania franceză oferă o finanţare avantajoasă, cu oferte personalizate pentru fiecare client.



c3

CITROËN EXTRA CARE

Oferta Citroën nu constă doar într-o gamă de autovehicule atractive şi o finanţare avantajoasă, ci şi într-o mare
atenţie acordată clienţilor. Astfel, serviciul Citroën Asistenţă, disponibil non-stop, are grijă ca orice călătorie să
fie plăcută şi sigură. Apelând numerele de telefon 0 800 84 10 10 sau 021.410.10.20, veţi primi asistenţă,
specialiştii Citroën intervenind prompt la locul incidentului pentru a depana sau remorca maşina. Dacă aceasta
este imobilizată mai mult de o zi, clientul primeşte un vehicul înlocuitor pentru maximum 4 zile, iar dacă locul
incidentului este la mai mult de 100 km de sediul companiei, şoferul şi pasagerii pot primi fie transport gratuit
acasă (şi apoi şoferul către service, pentru recuperarea maşinii), sau cazare în localitatea în care se află
service-ul, pentru maximum 3 nopţi. Mai mult, dacă incidentele sunt acoperite de garanţie, toate acestea sunt
absolut gratuite!

Dovada succesului stă în progresul vânzărilor pe care îl reuşeşte compania franceză. Citroën bifează în anul
2017 o creştere cu 21% faţă de 2016, cel mai iubit model din gamă fiind extrovertitul C3, cu 477 unităţi
comercializate. Recent, a treia generaţie a lui C3 a depăşit 300.000 unităţi vândute în lume. Oferta de finanţare
pe care o propune compania franceză include achiziţia modelelor în sistem de leasing financiar, cu avans
începând cu 10%, perioadă de finanţare de până la 5 ani şi dobândă de 0% p.a., valabilă atât pentru
autoturisme, cât şi pentru vehiculul utilitar de bază (furgon, benă, şasiu). Pentru carosare, dobânda este de
3,85%.

Citroën C-Elysée

Sedanul de clasă mică de la Citroën a primit la sfârşitul anului 2016 un facelift menit să-l menţină proaspăt în
atenţia flotelor. Grila frontală, farurile şi bara de protecţie faţă au fost redesenate, pentru a-i imprima un aer
modern. Prizele de aer inferioare integrează acum un set de lumini de zi cu tehnologie LED, în timp ce paleta
de culori exterioare a fost extinsă cu două nuanţe, Lazuli Blue şi Aluminium Grey. Opţional se pot alege jante
din aliaj San Diego, de 16 inci. La interior, schimbările sunt chiar mai profunde. C-Elysée poate fi echipat cu
un sistem multimedia Citroën Connect Nav cu touchscreen color de 7 inci, navigaţie şi funcţii de screen
mirroring, respectiv integrare Android Auto şi Google CarPlay. Noi materiale, de calitate superioară, şi-au
făcut de asemenea apariţia la nivelul planşei de bord şi a consolei centrale.

Foto: Bogdan Paraschiv
Foto: Bogdan Paraschiv

Toate acestea nu ar însemna nimic fără atuurile native ale modelului: un spaţiu uriaş pe banchetă şi un
portbagaj imens, de 506 litri. Mai mult, deschiderea acestuia este amplă, permiţând încărcarea uşoară a
obiectelor voluminoase, iar bancheta se rabatează fracţionat 33/66%, standard încă de la varianta de bază, Live.
Gama de motorizări cuprinde două versiuni aspirate pe benzină (1.2 PureTech cu trei cilindri şi 82 CP,
respectiv 1.6 VTi cu patru cilindri şi 115 CP) şi un diesel (1.6 BlueHDi cu 100 CP). O cutie automată cu şase
trepte, EAT6, este oferită opţional pentru modelele 1.6 VTi.

Citroën C1

Cel mai mic model din oferta Citroën fascinează prin aspectul funky, însă atuurile sale sunt de substanţă.

c1
Foto: Bogdan Paraschiv

De exemplu, dotările cuprinzătoare, chiar de la echiparea de bază, Feel: printre altele, sunt disponibile aer
condiţionat, geamuri electrice faţă, sistem de sunet cu citire MP3, Bluetooth şi comenzi pe volan, computer de
bord, închidere centralizată cu telecomandă, lumini de zi LED, banchetă fracţionabilă 1/2-1/2, 6 airbaguri şi
Hill Assist. Este o echipare arhi-suficientă pentru o maşină de flote, a cărui şofer va aprecia în plus
dimensiunile ultra-compacte ale modelului: cu 3,46 m lungime, C1 poate fi parcat… oriunde! Motorul 1.0 VTi
de 68 CP (transmisie manuală sau pilotată) este completat de cel 1.2 VTi 82 CP (transmisie manuală).

Citroën C3

Best-seller-ul casei franceze este deopotrivă sofisticat şi practic: dacă aspectul exterior ”ia în ţintă” flotele
stilate, interiorul spaţios pare desprins din segmentul compactelor. Oraşul este terenul de joacă preferat de C3
care, cu ale sale protecţii laterale Airbump ţine piept cu brio zgârieturilor din parcare.

c3
Foto: Bogdan Paraschiv

Garda la sol de 13,8 cm îl ajută să escaladeze bordurile înalte, iar suspensia confortabilă şi poziţia înaltă de conducere au grijă ca şoferul să rămână odihnit şi spre sfârşitul programului. Portbagajul are un volum de 300 litri, care se extinde până la 922 litri prin rabatarea asimetrică a spătarului banchetei. Sub capotă toarce propulsorul PureTech de 1,2 litri care şi-a adjudecat în 2015, 2016 şi 2017 titlul de „Motorul Anului”. Acesta vine în varianta aspirată de 82 CP (transmisie manuală), dar şi în două versiuni turbo: 110 CP (manuală sau EAT6), respectiv 130 CP (manuală). Companiile care preferă motoarele diesel sunt deservite de propulsorul 1.6 BlueHDI de 100 şi 120 CP, ambele disponibile cu transmisii manuale.

Autovehicule utilitare

Gama utilitarelor Citroën este compusă din trei modele care acoperă toate segmentele de până la 3,5 tone. Cel
mai mic dintre ele, Berlingo, este disponibil în două versiuni de caroserie: L1, cu lungimea totală de 4.380 mm
şi L2, a cărui consolă spate mai mare creşte lungimea la 4.628 mm. Volumul de încărcare
este de 3.700 litri pentru versiunea L1, respectiv 4.100 litri pentru L2.

Flotele cu necesităţi mai mari de spaţiu se pot orienta la modelul superior, Jumpy, care permite transportul obiectelor cu lungime de până la 4 m.

William CROZES @ Continental Productions
Sunt disponibile trei versiuni diferite de caroserie (XS de 4,60 m, M de 4,95 m şi XL de 5,30 m), care oferă volume utile de 5,1 m3, 5,8 m3 şi respectiv 6,6 m3. Cel mai mare model utilitar din ofertă, Jumper, este rezultatul a peste 4 milioane de kilometri petrecuţi în teste. Acesta vine în întâmpinarea flotelor cu trei variante diferite de caroserie: Furgon, Şasiu sau Benă. Atât Jumper, cât şi Jumpy şi Berlingo sunt disponibile atât ca vehicule destinate transporturilor de mărfuri, cât şi ca autovehicule pentru transportul persoanelor.

 

(Articol publicat ăn revista Flote Auto, suplimentul „Soluţii de finanţare”, martie 2018)

Adaugati comentariu