Flotele le vânează pentru prețul scăzut de achiziție și pentru costurile scăzute de întreținere. Dar cel puțin le fel de important în economia unei decizii este consumul de benzină. Quattroruote a testat 18 motorizări ale principalelor modele care populează segmentul. Deci: care este cel mai economic hatchback mic și care este consumul real? Începe numărătoarea inversă!
Vechiul motor 0,9 TCe își așteaptă urmașul, pe noul TCe de 1,0 litri. Până când cei 10 CP în plus vor lucra sub capotă, actualul propulsor în trei cilindri se chinuie puțin cu aerodinamica slabă a modelului, plasându-l pe ultimul loc printre modelele testate.
Citiți aici testul cu Dacia Sandero Stepway!
Consum urban: 8,19 l/100 km
Consum drum național: 6,53 l/100 km
Consum autostradă: 8,92 l/100 km
Consum mediu real: 7,87 l/100 km
Consum mediu oficial: 5,40 l/100 km
Un design nou și o gamă impresionantă de motorizări pentru orice stil...
•Doiniţa Stanciu19 noiembrie 2024Cel mai relevant premiu european din industria auto – Car Of The...
•Florin Micu15 noiembrie 2024Știu, ăsta nu e un cuvânt în limba română. Dar mi-am permis...
•Bogdan Grigorescu11 noiembrie 2024Hyundai Bayon este cel mai mic SUV din gama Hyundai și a...
•Vlad Micu8 noiembrie 2024
Comentați?