TMD Friction sprijină service-urile independente prin platforma GaraShield

Prin GaraShield, TMD Friction dorește să ajute service-urile independente să fie mai pregătite pentru viitor. Creșterea eficienței vine cu o contribuție importantă la acest lucru, dar digitalizarea aduce și un alt potențial, mult mai important: noua achiziție de clienți.
TMD_Friction_floteauto.ro

Viitorul industriei automotive este în continuă evoluție. Consumatorii își schimbă comportamentul, nevoile devin din ce în ce mai specifice și complexe și odată cu aceste schimbări trebuie să se adapteze atât producătorii, cât și service-urile auto independente.

Automobilele pe care le conducem au în spate tehnologii din ce în ce mai complexe și mai diferite de la producător la producător. În același timp, conducătorii au început să ceară și aleagă soluții mai sustenabile, iar importanța deținerii unui vehicul este în scădere, în special în rândul tinerilor, care aleg noi soluții de mobilitate, precum ride sharing sau soluții de leasing operațional.

TMD Friction_GaraShield_floteauto.ro

În acest context, TMD Friction, unul dintre liderii industriei de produse de fricțiune vine în ajutorul service-urilor independete cu un tool de digitalizare, GaraShield, ce permite acestora să acceseze și alte categorii de clienți, cum ar fi flotele.

➡ Ce trebuie să știi înainde de a intra într-un service? 💡

Cel mai mare potențial de progres poate fi obținut prin digitalizare. Prin urmare, se digitalizează tot ceea ce poate fi digitalizat. Acest principiu se aplică și pentru service-urile independente. Până în prezent, majoritatea proceselor digitale au fost implementate în partea de administrare a business-ului sau în cea logistică. Pe elevatoare, majoritatea conceptelor digitale s-au dovedit a fi prea complexe și s-au lovit de o acceptare redusă din partea mecanicilor.

TMD_Friction_ GaraShield floteauto.ro

Pornind de la aceste experiențe, TMD Friction vine cu o nouă soluție de software dezvoltată în atelier, pentru atelier: GaraShield. Această soluție poate fi utilizată direct pe vehicul, cu o operare foarte intuitivă:

  • Mecanicul găsește o descriere clară a activității de lucru pentru modelul specific al vehiculului, indiferent dacă este vorba de o inspecție sau o reparație
  • GaraShield oferă o interfață pentru utilizator interactivă: Etapele de lucru efectuate pot fi confirmate printr-un click, deficiențele vehiculului sau piesele deteriorate pot fi ușor descrise și chiar și documentate cu fotografii
  • Deoarece GaraShield poate fi integrat în soluțiile IT existente, aceste informații pot fi puse în timp real la dispoziția tuturor părților implicate: intern, de exemplu, pentru a achiziționa piesele de schimb corespunzătoare și pentru a face transferul activității de muncă fiabil, sau extern, pentru a-l informa pe client despre starea reparației în orice moment.

➡ Cum s-au văzut cele două luni de izolare din service-urile auto 💡

Această orientare spre practică nu este o coincidență, instrumentul digital fiind  inventat de proprietarul britanic de service David Poole, care este bine familiarizat cu rutina zilnică dintr-un service.

„Mecanicul de la elevator decide dacă un sistem este bun sau nu. Dacă procesele și modul de lucru îl conving, va exista și acceptarea”, spune David Poole despre experiențele sale.

GaraShield_David_Poole floteauto.ro

Care este rolul GaraShield?

Prin GaraShield, TMD Friction dorește să ajute service-urile independente să fie mai pregătite pentru viitor. Creșterea eficienței vine cu o contribuție importantă la acest lucru, dar digitalizare aduce și un alt potențial, mult mai important: noua achiziție de clienți.

„Datorită atitudinii schimbate față de conceptul de mașină, afacerea cu flote va deveni din ce în ce mai importantă. Contactul personal dintre service și șoferii auto individuali este redus din ce în ce mai mult”, spune Sören Kristensen, Vice President Global Marketing & Communication al TMD Friction.

TMD_Friction_Soeren_Kristensen floteauto.ro

Pentru a se adapta noilor cerințe viitoare, service-urile independente trebuie să aibă în vedere și categoria de flote, care vine propriile cerințe de asigurare a calității.

„Pentru ca service-urile independente să devină o alternativă pentru flote, este necesară transparența. Aceasta este unica modalitate de a demonstra calificările necesare și calitatea muncii – cele mai importante premise ale competitivității”, este convins Kristensen.

Contextul actual i-a făcut și pe managerii de flote să fie semnificativ mai conștienți de costuri. Aici se deschid noi oportunități pentru piața independentă de a opera în afacerea cu flote, ale cărei perspective pot fi crescute semnificativ prin utilizarea instrumentelor digitale pentru fluxul de lucru, cum ar fi GaraShield.

TMD Friction este un specialist recunoscut la nivel mondial pe piața sistemelor de frânare, în afacerea cu produse de serie (OEM sau OES) și piese de schimb. În acest context, politica companiei include deja de multă vreme deservirea pieței independente nu doar cu produse de primă clasă, ci și cu cele mai recente cunoștințe de specialitate, în mod direct sau prin intermediul dealerilor specializați. Pe lângă informațiile tehnice, optimizarea proceselor devine din ce în ce mai importantă. Astfel, extinderea portofoliului către instrumente digitale precum GaraShield este numai o consecință.

TMD_Friction_Clement_de_Valon GaraShield floteauto.ro

„Rămânem fideli pieței noastre tradiționale. Distribuția platformei GaraShield se face exclusiv prin intermediul partenerilor noștri. Așadar, atelierul nu trebuie să învețe limba specialiștilor IT. Considerăm că acesta este un alt pas important în creșterea acceptării locale și în facilitarea accesului service-urilor independente la noile posibilități digitale”, a încheiat Clement de Valon, Executive Vice President Independent Aftermarket al TMD Friction.

Adaugati comentariu