Mașina asta consumă puțin. Ridicol de puțin. Atât de puțin, încât am impresia că un pitic invizibil măsluiește datele afișate pe display. Haideți să vă povestesc cum mi-a dat peste cap toată rațiunea noua Toyota Corolla Sedan Hybrid…
Până atunci, totuși, să vă introduc în subiect. Dacă până anul trecut, Corolla era doar un sedan compact, care avea doi frați, hatch-ul Auris și break-ul Auris Touring Sports, din 2018 numele Auris a dispărut de pe piață, iar Corolla a devenit o familie cu trei membri: Sedan, Hatchback și Touring Sports. Astfel, japonezii au simplificat treaba. În meniul de azi, felul principal este versiunea Sedan (aveam să aflu că ține și loc de desert). Sedanul poate fi configurat cu două motoare, la alegere: fie cu benzinarul aspirat de 1.6 litri cu 132 CP, fie cu sistemul de propulsie hibrid. Ceilalți doi frați pot fi configurați și cu alte două motorizări: 1.2 turbo 116 CP și hibridul de top, de 178 CP, cu motor termic de 2.0 litri.
Accesează aici testul video cu Corolla Sedan Hybrid
FIAT revine în segmentul B cu noul Fiat 600. Supranumit fratele mai...
•Răzvan Codorean25 iulie 2024Nu mai este o noutate faptul că piața autoturismelor electrice este în...
•Doiniţa Stanciu24 iulie 2024După realegerea sa în funcția de președinte al Comisiei Europene, Ursula von...
•Ada Ștefan22 iulie 2024Începând de luni, 22 iulie 2024, ora 10:00, Administrația Fondului pentru Mediu...
•Flote Auto22 iulie 2024
Comentați?