Mașina asta consumă puțin. Ridicol de puțin. Atât de puțin, încât am impresia că un pitic invizibil măsluiește datele afișate pe display. Haideți să vă povestesc cum mi-a dat peste cap toată rațiunea noua Toyota Corolla Sedan Hybrid…
Până atunci, totuși, să vă introduc în subiect. Dacă până anul trecut, Corolla era doar un sedan compact, care avea doi frați, hatch-ul Auris și break-ul Auris Touring Sports, din 2018 numele Auris a dispărut de pe piață, iar Corolla a devenit o familie cu trei membri: Sedan, Hatchback și Touring Sports. Astfel, japonezii au simplificat treaba. În meniul de azi, felul principal este versiunea Sedan (aveam să aflu că ține și loc de desert). Sedanul poate fi configurat cu două motoare, la alegere: fie cu benzinarul aspirat de 1.6 litri cu 132 CP, fie cu sistemul de propulsie hibrid. Ceilalți doi frați pot fi configurați și cu alte două motorizări: 1.2 turbo 116 CP și hibridul de top, de 178 CP, cu motor termic de 2.0 litri.
Accesează aici testul video cu Corolla Sedan Hybrid
În timp ce costul per kilometru parcurs este mult mai scăzut în...
•Ada Ștefan11 decembrie 2024Mercedes-Benz eVito furgon este o utilitară de dimensiuni medii ce rămâne o...
•Vlad Micu11 decembrie 2024Ford a prezentat astăzi Puma Gen-E, versiunea complet electrică a celui mai...
•Răzvan Codorean3 decembrie 2024Numărul total de autoturisme din România este estimat să ajungă la 9,1...
•Ada Ștefan3 decembrie 2024
Comentați?