Poliţia de Frontieră achiziţionează servicii de reparaţii pentru 350 de maşini

Inspectoratul Teritorial al Poliţiei de Frontieră Giurgiu intenţionează să achiziţioneze servicii de reparaţii pentru un număr de 350 de maşini aflate în dotarea vămilor din sudul ţării.
reparaţii

Potrivit anunţului de participare publicat pe platforma de achiziţii publice, SICAP, valoarea totală estimată a contractului, cu o durată de 2 ani, este de 18,2 milioane de lei.

Achiziţia este împărţită în 5 loturi, în funcţie de unităţile subordonate către care vor fi repartizate serviciile: Giurgiu – localităţile Gostinu, Giurgiu, Vedea (lotul 1), Călăraşi şi Ialomiţa – localităţile Călăraşi, Olteniţa, Chirnogi, Feteşti (lotul 2), Teleorman – localităţile Zimnicea, Turnu Măgurele (lotul 3), Olt – localităţile Corabia, Orlea (lotul 4) şi Dolj – localităţile Calafat, Bistreţ, Piscu Vechi, Bechet (lotul 5).

Pe lângă serviciile de mentenaţă corectivă (reparaţii), contractul mai cuprinde şi achiziţionarea de piese de schimb.

Potrivit autorităţii contractante, serviciile de mentenanţă corectivă pot consta, fără a se limita la acestea, în următoarele:
– operaţii de întreţinere/reparaţie mecanică şi/sau electrică, cu/fără înlocuiri de componente,
– reparare/înlocuire elemente de caroserie,
– operaţii de tinichigerie,
– operaţii de vopsitorie, acoperiri anticorozive,
– înlocuiri de parbrize, lunete şi geamuri laterale,
– remedierea daunelor survenite în accidente de circulaţie, în baza asigurărilor RCA, cu recuperarea ulterioară a sumelor de la asigurator, fără a condiţiona ridicarea autovehiculelor de îndeplinirea formalităţilor cu asiguratorul.
Serviciile de mentenanţă corectivă (reparaţii) necesare, se prezintă după cum urmează:
Unitatea service trebuie să execute gama de reparaţii/servicii pentru loturile de autoturisme pentru care se ofertează, respectiv:
– repararea, întreţinerea şi/sau reglări ale ansamblurilor mecanice,
– repararea, întreţinerea şi/sau reglări ale echipamentului electric şi/sau electronic,
– reparaţii şi/sau redresări ale structurii caroseriei,
– activităţi de montare, reparare, verificare a unor componente sau echipamente,
– acoperirea de protecţie anticorozivă a caroseriei vehiculelor şi/sau componentelor acestora (vopsire, terosonare, lustruire etc.),
– activităţi de diagnosticare a autovehiculului,
– activităţi de transport cu mijloace aparţinând ofertantului a autovehiculului defect la sediul unităţii service.

În criteriul de atribuire, preţul are o pondere de 85%, iar garanţia lucrărilor – 15%.

Pentru a putea participa la licitaţie, ofertantul trebuie să facă dovada îndeplinirii cerinţelor privind capacitatea tehnică şi profesională prin prezentarea următoarelor documente: lista calificărilor educaţionale şi profesionale ale operatorului economic, respectiv, dovada deţinerii în categoria sa de personal a cel puţin un şef atelier, absolvent de studii superioare tehnice, cu experienţă specifică în domeniul reparaţiilor auto de minimum 3 ani.

Termenul limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este data de 24 august 2020.

 

CITEȘTE ȘI:

Creştere de 4% pe piaţa RCA în primul trimestru din 2020

Modernizarea DN 73 Piteşti – Braşov ar putea fi încheiată în 2020. Cât a durat

Stellantis LCV: totul despre gama de utilitare

Adaugati comentariu