Advertisement

Titu
Home Infrastructură Parteneriatele public-private pentru autostrăzile Comarnic – Braşov şi Târgu Mureş – Iaşi vor fi anulate

Parteneriatele public-private pentru autostrăzile Comarnic – Braşov şi Târgu Mureş – Iaşi vor fi anulate

Parteneriatele public-private pentru autostrada Comarnic – Braşov şi pentru tronsonul Târgu Mureş – Iaşi al autostrăzii Unirii vor fi anulate în şedinţa de Guvern de marţi.

Potrivit ministrului Transporturilor, Lucian Bode, Guvernul va lua în discuţie şi va adopta o ordonanţă de
urgenţă prin care parteneriatul public-privat propus de fostul Guvern PSD pentru autostrada Comarnic – Braşov „devine istorie”.

„După momentul anulării parteneriatului public-privat, obiectivul Comarnic – Braşov va fi predat către Ministerul Transporturilor, Infrastructurii şi Comunicaţiilor. Noi vom veni în faţa Guvernului şi vom spune care sunt soluţiile pentru construirea autostrăzii Comarnic – Braşov. Autostrada Comarnic – Braşov reprezintă un obiectiv major, se va realiza. Până începe construcţia autostrăzii Comarnic – Braşov avem obligaţia să găsim rute alternative”, a precizat ministrul Transporturilor.

Acesta a mai adăugat că tot marţi va fi anulat şi parteneriatul public-privat pentru tronsonul Târgu Mureş
– Iaşi al autostrăzii Unirii.

Pe de altă parte, ministrul finanţelor, Florin Cîţu, a declarat că fondurile prevăzute în acest an pentru
investiţii se ridică la 50 de miliarde lei, respectiv 4,5% din PIB, însă vor fi cheltuiţi pentru unul – două proiecte mari, precum Autostrada Sibiu-Piteşti şi Autostrada Unirii.

„Am altă filozofie: hai să facem unu-două proiecte mari, să le începem şi să le facem. Nu putem să ne împărţim
iarăşi în 1.000 de proiecte, să le punem pe hârtie şi să nu facem nimic. Astea mari sunt două autostrăzi mari şi late pe care vrem să le începem să le facem şi o a treia pentru care ministrul Transporturilor a găsit deja o soluţie temporară. Avem Sibiu-Piteşti, care trebuie făcută, avem Autostrada Unirii, care trebuie făcută, şi
Comarnic-Braşov. Acestea sunt trei chestii pe care vrem să le facem, să arătăm că se pot face”, a subliniat
ministrul Finanţelor.

 

CITEŞTE ŞI:

Adrenalina costă! A circulat cu o viteză de 218 km/h şi a plătit 2.900 de lei

Criteriile pentru acordarea autorizaţiei de taxi în Bucureşti. Proiect

Cum (nu) se lucrează pe Drumul Expres Craiova – Piteşti

 

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

Craiova - Târgu Jiu
Infrastructură

Licitaţie pentru construcția lotului 5 al drumului de mare viteză Craiova – Târgu Jiu

CNAIR a publicat în SICAP anunţul de participare aferent contractului de achiziţie...

DN 2
Infrastructură

”Undă verde” pentru lărgirea la 4 benzi a Centurii București între DN 2 și Autostrada A2

Consiliul Național de Soluționare a Contestațiilor (CNSC) a respins contestațiile formulate în...

Sărățeni - Joseni
Infrastructură

Documentația pentru lotul montan Sărățeni – Joseni, parte din A8, transmisă la ANAP

Compania Națională de Investiții Rutiere (CNAIR) a transmis, spre validare, către Agenția...

Pantelimon
Infrastructură

Viitorul nod rutier Pantelimon va realiza legătura între Autostrada București A0 și DN 3

Consiliul Tehnico-Economic al Ministerului Transporturilor a avizat Studiul de Fezabilitate necesar construirii...