Orașe, țări, autostrăzi: Bosch deschide calea pentru transportul cu emisii zero

În contextul cerințelor de reducere a emisiilor de CO2 până în 2030, Bosch speră să joace un rol în realizarea transportului cu zero emisii pentru toate clasele de autovehicule. În acest scop, compania dezvoltă o gamă de sisteme de propulsie eficiente, de la motoare cu combustie și modele electrice cu baterie până la celule de combustie.
bosch

Acțiunile climatice pentru transportul rutier necesită o ofensivă tehnologică largă. Autovehiculele comerciale, în special, au o gamă largă de cerințe în materie de soluții pentru sisteme de propulsie, deoarece nivelul emisiilor de CO2 diferă foarte mult în funcție de profilul de conducere, de sarcina utilă și de distanța de deplasare.

În timp ce autovehiculele ușoare tind să circule pe distanțe mai mici, de exemplu pe rutele de livrare din centrele orașelor, camioanele grele transportă mărfuri pe distanțe lungi.

Pentru a îndeplini cerințele UE, emisiile de CO2 trebuie reduse foarte mult până în 2030, atât la autovehiculele comerciale ușoare, cât și la camioanele grele.

Bosch speră să joace un rol în realizarea transportului cu zero emisii pentru toate clasele de autovehicule. În acest scop, compania dezvoltă o gamă de sisteme de propulsie eficiente, de la motoare cu combustie și modele electrice cu baterie până la celule de combustie.

Sisteme de propulsie Bosch pentru autovehicule comerciale

Silențios – sistemul de propulsie electric pentru autovehicule comerciale ușoare

Este greu să ne imaginăm străzile orașelor fără autovehicule de livrare, comercianți și alte întreprinderi mici, mai ales având în vedere cererea în continuă creștere de bunuri și servicii. Acesta este motivul pentru care societatea are nevoie de sisteme de propulsie inovatoare, care să exercite cât mai puțină presiune asupra rezidenților și mediului.

bosch

Soluțiile de propulsie eCityTruck Bosch permit conducerea cu un nivel redus de zgomot, cu emisii locale zero. Împreună, acestea formează un modul compact format din e-axle, care combină motorul electric, electronica de putere și transmisia într-o unitate compactă și un modul de propulsie electrică (fără transmisie). Ambele soluții sunt ușor de integrat și pot fi adaptate pentru autovehicule comerciale ușoare de până la 7,5 tone. În funcție de designul bateriei, acestea asigură o autonomie de până la 200 de kilometri, ceea ce înseamnă că majoritatea rutelor de livrare de mai puțin de 80 de kilometri pe zi sunt ușor de parcurs cu o singură încărcare.

„Cu soluțiile noastre modulare eCityTruck, facem sistemele de propulsie electrificate economice, compacte și eficiente”, spune Uwe Gackstatter, președintele diviziei Soluții pentru sisteme de propulsie Bosch.

În acest sens, Bosch pregătește furgonete electrice pentru piața de masă.

Putere a bateriei și pentru drumurile rurale – electrificare economică pentru camioanele de livrări regionale de la 7,5 la 26 de tone

Bosch promovează electrificarea autovehiculelor comerciale și în afara limitelor orașelor. De exemplu, compania oferă soluții pentru sistemele de propulsie eRegioTruck pentru camioane de greutate medie și mare, precum și pentru autobuze urbane și pentru distanțe lungi, precum și pentru cazuri speciale de utilizare. Conceptul sistemului de propulsie joacă un rol important în a face traficul regional pe o rază de aproximativ 250 de kilometri nu doar cât mai economic și eficient posibil, ci și mai silențios și cu zero emisii pe plan local. Această soluție de sistem include un motor electric, un invertor și o unitate de control a autovehiculului. În funcție de topologie, motorul electric compact poate fi oferit sub forma unei unități electrice separate în combinație cu o transmisie sau a unei componente active integrate într-o axă rigidă.

 

Citiți articolul integral pe www.autoexpertindustry.ro

 

TE-AR MAI PUTEA INTERESA ȘI:

Șomajul tehnic și programul flexibil de muncă ar putea fi prelungite cu 6 luni

Transportul de mărfuri periculoase pe şosele ar putea fi limitat. Proiect

Măsurile cerute de CNSU pentru controlul pandemiei. Hotărârea nr. 52

 

Adaugati comentariu