Magazinele din benzinăriile Petrom, preluate de Auchan

Consiliul Concurenţei a autorizat tranzacţia prin care Auchan România preia magazinele destinate comercializării produselor alimentare şi non-alimentare din staţiile Petrom.



petrom

Auchan România este membră a grupului Auchan Holding SA, principalul obiect de activitate fiind comerţul cu amănuntul în magazine nespecializate, cu vânzare predominantă de produse alimentare, băuturi şi tutun. În România, Auchan îşi desfăşoară în prezent activitatea prin 33 hipermarketuri şi prin 22 magazine de proximitate MyAuchan.

OMV Petrom Marketing are ca obiect principal de activitate „Comerţul cu amănuntul al carburanţilor pentru autovehicule în magazine specializate”. Compania comercializează prin intermediul staţiilor de distribuţie Petrom şi produse alimentare, băuturi alcoolice şi răcoritoare, produse pe bază de tutun, precum şi diverse servicii legate de restaurant, snack-bar etc.

„În urma analizei acestei concentrări economice, Consiliul Concurenţei a constatat că operaţiunea propusă nu ridică obstacole semnificative în calea concurenţei efective pe piaţa românească sau pe o parte substanţială a acesteia şi nu există îndoieli serioase privind compatibilitatea sa cu un mediu concurenţial normal”, menţionează reprezentanţii instituţiei.

Decizia va fi publicată pe site-ul autorităţii de concurenţă, după eliminarea informaţiilor cu caracter confidenţial.

 

CITEŞTE ŞI:

Elmar Geisler, director general Porsche România în locul lui Kurt Leitner

BAAR: Reparaţiile în baza RCA, tot mai scumpe

Test Mazda3 Skyactiv-G 122 și Skyactiv-D 116

 

 

Adaugati comentariu