Advertisement

DN 7 Bâldana - Titu
Home Infrastructură Licitație finalizată pentru modernizarea DN 7 Bâldana – Titu. Întârzierile au durat 14 ani

Licitație finalizată pentru modernizarea DN 7 Bâldana – Titu. Întârzierile au durat 14 ani

Compania Națională de Administrare a Infrastructurii rutiere (CNAIR) a finalizat procesul de evaluare a ofertelor, atribuind Asocierii Mavgo Holding – BDU Maxi Construct contractul pentru proiectarea și execuția lărgirii la 4 benzi a DN 7 Bâldana – Titu.

Valoarea contractului este de 239.milioane de lei fără TVA, asocierea declarată câștigătoare ofertând o perioadă de garanție a lucrărilor de 10 ani.

Lucrările de lărgire la 4 benzi se vor executa pe o lungime de 21,40 km, între km 30+950 – 52+350.

”Procesul de semnare a contractului va putea fi inițiat doar după expirarea perioadei de depunere a contestațiilor de 10 zile de la transmiterea comunicărilor privind rezultatul procedurii. În situația în care vor fi înregistrate contestații împotriva acestui rezultat al procedurii, CNAIR va trebui să aștepte soluționarea acestora în vederea inițierii procesului de semnare a contractului.”, a anunțat instituția.

Povestea modernizării DN 7 Bâldana – Titu a început în martie 2007, când Guvernul Tăriceanu încheia cu Renault un memorandum pentru îmbunătăţirea condiţiilor de acces pe DN 7 pentru investiţia din zona Titu – Boteni.

Au trebuit, însă, să treacă 10 ani, pentru ca autorităţile din Bucureşti să-şi amintească de promisiune. Astfel, în 2017, CNAIR a organizat licitaţia pentru lărgirea la 4 benzi a şoselei, între localităţile Bâldana şi Titu (km 30+950 – 52+350). Au fost primite şapte oferte, durata contractului fiind de 84 de luni, din care 4 luni proiectare, 20 luni execuţie şi minim 60 luni perioada de garanţie.

Între timp, CNAIR a depus şi cerere pentru obţinerea de fonduri nerambursabile, valoarea totală a proiectului fiind de 299 milioane de lei. Lucrurile păreau că merg bine, însă, câştigătorul licitaţiei – Porr Construct – nu a mai putut susţine investiţia. Oferta sa din 2017 nu prevăzuse apariţia, doi ani mai târziu, a OUG 114, care a crescut salariul minim sectorul construcţiilor la 3.000 de lei/lună.

 

CITEȘTE ȘI:

Pe Autostrada Buzău – Focşani se va circula cu o viteză de 140 km/h. Care este traseul

Autostrada Bacău – Paşcani va fi dotată cu sisteme inteligente de transport

 

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

Caransebeş - Lugoj
Infrastructură

Câștigător desemnat pentru proiectarea drumului de mare viteză Caransebeş – Lugoj

CNAIR a desemnat, miercuri, câştigătorul contractului pentru elaborarea Studiului de Fezabilitate pentru...

Podul peste Prut
Infrastructură

Constructor desemnat pentru Podul peste Prut de la Ungheni, parte din Autostrada Unirii A8

Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere a desemnat societatea Ness Proiect...

Craiova - Filiaşi
Infrastructură

Primul lot al Autostrăzii Craiova-Filiaşi va fi scos la licitație

Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a transmis, luni, la...

București - Giurgiu
Infrastructură

CNIR pregătește licitația pentru proiectarea drumului de mare viteză București – Giurgiu

Caietul de sarcini pentru Autostrada/Drum Expres București – Giurgiu, etapa studiului de...