LeasePlan România marchează 15 ani de activitate pe piața de leasing operațional prin deschiderea unui nou showroom, în București, dedicat autovehiculelor rulate ”CarNext by LeasePlan”.
În cei 15 ani, LeasePlan România s-a dezvoltat continuu și și-a consolidat poziția de lider pe piața de profil, administrând până în prezent, în total, peste 42.000 de autovehicule.
”În 5 ani de la intrarea pe piață am ajuns nr. 1. În 2007, compania numără 7 angajați și, în acel an, am livrat 70 de vehicule. La finalul anului 2021, aveam 70 de angajați și peste 14.000 de mașini în administrare”, a explicat, pe scurt, evoluția companiei, Bogdan Apahidean, directorul general LeasePlan România.
Considerând digitalizarea un factor cheie pentru a livra servicii la timp, în mod eficient, compania continuă să investească în dezvoltarea acestei direcții pe trei arii ce țin de interacțiunea cu furnizorii (administrare reparații service, anvelope, spălătorii, mașini de înlocuire), cu potențialii clienți și cei existenți.
”Clienții existenți au la îndemână aplicația ”MyLeasePlan”, prin intermediul căreia pot să programeze cu ușurință operațiunile de întreținere și reparații la partenerii agreați, să genereze rapoarte financiare pentru fiecare autovehicul, să printeze RCA-ul și CIV-uri, să deschidă dosare de daună. Clienții potențiali pot achiziționa online autovehicule rulate prin intermediul site-ului carnext.com sau să opteze pentru leasing la un autovehicul nou prin DigitalShowroom”, a precizat Bogdan Apahidean.
Leasingul operațional oferă companiilor soluții integrate de administrare a flotelor auto. Indiferent de numărul de autovehicule din flota unei companii, reprezentanții LeasePlan România arată că misiunea companiei este de a face viața mai ușoară prin leasing operațional. Consultanții LeasePlan vin în ajutorul companiilor pentru a-și îndeplini obiectivele de sustenabilitate, pentru a contribui la siguranța conducătorului auto, pentru a reduce costurile generale. Compania se consideră un partener de mobilitate durabilă, care ajută clienții să facă alegerile corecte cu privire la eficientizarea administrării și creșterea mobilității parcurilor auto.
Potrivit LeasePlan, predictibilitatea cheltuielilor este extrem de importantă pentru companii, iar plata unei sume lunare (chirie) versus o cheltuială mai mare pentru achiziția și apoi pentru cheltuieli lunare de mentenanță sau reparații, care pot să difere mult de la lună la lună, este mai sigură.
”Pandemia nu a schimbat cu nimic serviciile pe care le promovăm în România. De asemenea, din punctul de vedere al mobilității, oferim în continuare soluții pentru orice fel de nevoi – de la o zi la 57 de luni de contract”, a adăugat directorul general LeasePlan România.
Acesta consideră că acum are loc o întoarcere spre normalitate în ceea ce privește gradul de utilizare al vehiculelor (parcurs, mentenanță, daune etc), iar din punctul de vedere al sectoarelor de business, cererea de leasing operațional a rămas constantă.
Potrivit lui Bogdan Apahidean, ponderea vehiculelor electrice în flota LeasePlan este în linie cu dezvoltarea acestui segment în piața auto locală. ”Considerăm că acest segment va urma un trend ascendent, depinzînd de subvențiile acordate sub formă de ecotichete și de investițiile în dezvoltarea infrastructurii stațiilor de încărcare”, mai arată directorul general al companiei.
Noul showroom ”CarNext by LeasePlan”
Deschiderea noul showroom ”CarNext by LeasePlan” confimă succesul strategiei de dezvoltare a liniei de business dedicate autovehiculelor rulate. În cei 15 ani de activitate, compania a comercializat aproape 30.000 de autovehicule rulate, dintre care peste 5.000 de unități au fost vândute prin showroom-urile ”CarNext by LeasePlan” către clienții finali (B2C).
Înființat în 2017, ”CarNext by LeasePlan” împlinește 5 ani de existență în România și în tot acest timp și-a păstrat misiunea de a face lucrurile diferit față de ceea ce oferă piața:
- rulaj de bord certificat
- mașini cu istoric complet
- transparență privind starea vehiculului
- garanție 12 luni
- posibilitatea de retur după maximum 14 zile și primirea banilor înapoi
- livrare gratuită în orice colț al țării.
”În prezent, interesul pentru autovehicule rulate este în creștere având în vedere termenele de livrare pentru autovehicule noi. Credem că migrarea clienților dinspre zona de autovehicule noi către cele rulate în căutarea unor soluții de mobilitate imediată va presupune ridicarea standardelor în piața de autovehicule second hand, ajutând și mai mult la cizelarea acesteia. ”CarNext by LeasePlan” răspunde acestor nevoi prin respectarea standardelor înalte și cu o gamă largă de modele ce poate fi livrată către clienții B2C imediat”, a explicat Daniel Ciochină, Car Remarketing Manager, LeasePlan România.
La nivel mondial, LeasePlan este un lider global în Car-as-a-Service, cu aproximativ 1,8 milioane de autovehicule în administrare, în 29 de țări. Compania cumpără, finanțează și gestionează autovehicule noi pentru clienții săi, asigurând un serviciu complet, pe o durată a contractului de la 3 până la 4 ani. LeasePlan se angajează să-și asume un rol de lider în tranziția către mobilitatea cu emisii zero și și-a propus obiectivul ambițios de a atinge emisii zero cu flota sa finanțată până în 2030.
CITEȘTE ȘI:
Ajutoare de stat în contextul invaziei Ucrainei de către Rusia
Comentați?