Informaţiile cu privire la domeniul asigurărilor au fost cele mai solicitate de către consumatori la call center-ul Autorității de Supraveghere Financiară (ASF), numărul apelurilor aferente acestui sector a fost de 8.834 (48,73% din totalul apelurilor primite), în creştere cu 29,21% faţă de anul 2019, a anunțat instituția.
Sistemul de pensii private s-a situat pe locul al doilea, în ceea ce priveşte interesul consumatorilor: 5.521 de apeluri (30,46% din totalul apelurilor primite), în creştere cu 32,68% faţă de anul 2019.
Call center-ul ASF a înregistrat anul trecut un număr de 18.126 de apeluri, în creştere cu aproape 35% faţă de anul 2019.
Conform analizei referitoare la activitatea call center-ului Autorităţii, peste 900 de apeluri au vizat Entitatea de Soluţionare Alternativă a Litigiilor în Domeniul Financiar non-bancar SAL-Fin, în creştere cu 51,09% faţă de anul 2019, în timp ce apelurile cu privire la Sectorul Instrumente şi Investiţii Financiare au fost în număr de 507, în creştere cu circa 62% faţă de anul 2019.
În anul 2020, experţii call center-ului ASF au acordat asistenţă de specialitate consumatorilor în vederea clarificării tuturor solicitărilor acestora, facilitând accesul nediscriminatoriu la sistemele active de soluţionare a cererilor, a solicitărilor de informaţii şi a petiţiilor. De asemenea, persoanele care au apelat numărul 0800.825.627 au fost consiliate cu privire la modul în care trebuie respectate formalităţile legale privind depunerea şi completarea documentaţiei, în vederea soluţionării tuturor aspectelor prezentate telefonic de către acestea.
Call Center-ul Autorităţii de Supraveghere Financiară poate fi apelat la 0800.825.627, de luni până miercuri între 10:00 şi 17:00, joi între 10:00 şi 18:00, iar vineri de la 10:00 la 14:30.
CITEȘTE ȘI:
Afacerile din comerţul cu autovehicule, în creștere cu 9,4% în primele 2 luni din 2021
Acord oficial între statele UE privind permisele de călătorie Covid
Software Republique, un nou ecosistem deschis pentru mobilitatea inteligentă
Comentați?