G-Niva = Mercedes-Benz G-Klasse + Lada Niva

Ce se întâmplă când împerechezi un Mercedes-Benz G-Klasse cu o Lada Niva? Te alegi cu G-Niva, un off-roader care ar trebui să combine indestructibilitatea neamțului cu dimensiunile compacte ale rusului.
G-Niva floteauto

Alianță între Germania și Rusia. Rezultatul: G-Niva, o struțo-cămilă cu aspect mai degrabă premium decât agresiv. Nu pare a avea nici rigiditatea torsională necesară pentru a încrucișa punțile, cu caroseria targa pe care o afișează, nici unghiurile de trecere necesare pentru porțiuni de off-road dificil. În schimb, are sclipirea necesară pentru o plimbare la pas pe Calea Victoriei, pentru a fi admirată de pietoni.

G-Niva floteauto

Tatăl puștoaicei cu dublă cetățenie este body-builderul neamț G-Klasse cotat în România la minimum 102.890 euro (cu TVA), campionul mondial la sporturile non-contact precum trecerea prin vaduri și șleauri și la cele full-contact precum tug-of-war. Mama – o rusoaică născută în 1977, cu doi ani mai în vârstă decât tatăl și puțin mai slab cotată (10.115 euro cu TVA), dar la fel de dură: ca și neamțul, a primit educație în armată.

G-Niva floteauto

Video: Lada Niva de 1.500 CP! Bye-bye, Hayabusa!

Offspringul G-Niva pare să fi împrumutat cu precădere frumusețea și ”fițele” părinților, ducându-le la un nivel superior. Așa o sugerează suprafața vitrată laterală neîntreruptă de vreun stâlp central, plafonul amovibil și protecțiile din plastic dispuse pe suprafețe restrânse. Și habitaclul pare finisat de casele de modă din Milano, fără manete tipice off-roaderelor, cu puține butoane, multă fibră de carbon și volan minimalist.

G-Niva floteauto

Citește aici testul cu G 500!

Bine, dar nu s-a păstrat nimic din atitudinea părinților? Ba da: la exterior, deși ochii rectangulari nu au scuză, semnalizăile de deasupra sunt ale mamei, pasajele rectangulare vin de la tată, iar forma generală este clar rusească, la fel ca și clanțele îngropate. Tot luxul din interior aparține lu G-Klasse, deși au rămas elemente precum torpedoul provenite de la Niva. Cât despre formele pătrățoase din habitaclu – ambii părinți și-au adus aportul.

G-Niva floteauto

Pentru că G-Niva nu există în realitate, ci este doar un exercițiu în photoshop al designerului Aleksandr Isaev, modelul nu are motor, dar, dacă ar fi să vă imaginați, ce-ar ieși dintr-o combinație între V8-ul bi-turbo de 4 litri și aspiratul cu 4 cilindri în linie de pe Niva?

via motor1

Adaugati comentariu