Advertisement

G-Class vs Unimog floteauto.ro
Home Piaţa auto Autoturisme G-Class vs Unimog: buncăr pentru sfârșitul lumii

G-Class vs Unimog: buncăr pentru sfârșitul lumii

Mercedes-Benz pare să ofere baza pentru cele mai luxoase și sigure vehicule de pe planetă. Am ales două creații extreme, capabile să te transporte la capătul lumii în maximum de siguranță și confort: G-Class vs Unimog.

Doi comandanți de elită transformați în gentlemeni manierați: atât Clasa G, cât și Unimog și-au început cariera ca vehicule speciale pentru armată (iar, în cazul lui Unimog, și pe ogor, pe calea ferată, pe șantierele de construcții și peste tot pe unde nu puteau pătrunde alte mașinării), ajungând azi să fie vehicule indestructibile de lux.

G-Class blindat floteauto.ro

Amiralul G-Wagon (prescurtarea de la Gelandewagen, adică vehicul de teren), a fost lungit de Inkas, o companie canadiană înființată acum două decenii, ajungând să aibă un ampatament de 4,4 m! Apoi, canadienii l-au dotat cu o caroserie blindată, cu geamuri antiglonț, anvelope speciale run-flat și cu o serie de camere cu infraroșu și termale care să scaneze împrejurimile.

Rezultatul: acest Mercedes-AMG G63 trece imperturbabil prin rafalele de gloanțe de până la 7,62 mm calibru, iar podeaua ranforsată suportă detonarea grenadelor sub mașină. Sigur, nu poți trece în fugă, ca un laș, ci cu stil… că doar de-aia ai plătit 1 milion de euro pentru mașină. Așa că Inkas îți oferă în acest preț un interior îmbrăcat în Alcantara, cu sistem de infotainment ce include monitor cu rezoluție 4k și controale vocale, precum și frigider și fotolii cu masaj.

G-Class vs Unimog: întoarcerea armelor

Sigur că G-Wagen și-a pierdut abilitățile de off-roader odată cu lungirea ampatamentului. Dar nu este și cazul motorhome-ului dezvoltat de olandezii de la Blizz Mobil pe baza celebrului Unimog: pentru a păstra dimensiunile compacte ale versiunii U1300, aceștia au dezvoltat un plafon mobil pentru modulul de agrement, care se ridică pentru a mări spațiul fără a crește lungimea. Astfel, înălțimea de 3 m se extinde la 3,5 m prin ridicarea tavanului, caz în care înălțimea interioară ajunge la 2 m.

Olandezii au înlocuit cadrul din oțel cu unul din aluminiu, astfel că greutatea șasiului a coborât la 1.600 kg. În total, vehiculul cântărește 7,5 tone, din cauza suprastructurii, în fapt o garsonieră care oferă niveluri excepționale de confort și conectivitate: un sistem de navigație Garmin cu display de 7 inci și informații specifice pentru camping, care poate fi mutat din ”cameră” în cabină, posibilitatea controlării wireless a iluminării, temperaturii și apei, baie cu duș și spațiu de dormit pentru patru persoane.

Și ghici ce? Prețul de bază este de 180.000 euro, adică aproape 20% față de cel al durului G-Klasse blindat și cu ampatament extins.

via Inkas, Bliss Mobil

 

 

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

Dacia Duster 3
Autoturisme

Test Dacia Duster 3. Buna vestire

Vino de citește, căci am veste grozavă de adus! A renăscut pentru...

Autoturisme

Pășește în viitor cu Ford: inovații și viziuni pentru mobilitate durabilă

Ford se află în fruntea industriei auto cu soluții inovatoare și viziuni...

Autoturisme

Renault deschide comenzile în România pentru Symbioz

Poziționat între Captur și Austral, Symbioz asigură Renault o prezență mai puternică...

Swift
Autoturisme

Test cu Suzuki Swift. Sho-Sho-Kei-Tan-Bi

Swift este unul dintre cele mai longevive și apreciate modele ale producătorului...