FORDLiive, nouă tehnologie pentru maximizarea productivității

FORDLiive este ultima tehnologie lansată de constructor și menită să transforme în bine activitatea vehiculelor comerciale. Noul sistem de conectare bazat pe disponibilitate crescută, urmează să fie oferit gratuit pentru toți operatorii de vehicule comerciale conectate Ford. El parte din obiectivul Ford de a atinge 100% disponibilitate de funcționare pentru vehiculele sale comerciale



FORDLiive promite să transforme modul în care clienții Ford întrețin și rulează vehiculele, reducând numărul de avarii, timpii morți pierduți la revizie, oferind service rapid. Datele companiei arată că tehnologia poate reduce timpii morți în care vehiculele comerciale nu funcționează, cu aproximativ 60%.

Reducerea este estimată pe an, în cazul în care clientul răspunde cu promptitudine la alertele și notificările în legătură cu vehiculul, din FordPass Pro/ Ford Telematics. Iar estimarea este bazată pe anticiparea timpului economisit folosind centrele Ford Transit pentru întreținere și reparații (inclusiv serviciile Express). Reducerea efectivă poate depinde de circumstanțele individuale (de exemplu, stilul de condus și utilizarea vehiculului).

Lansare treptată, în 2021

Conectând clienții vehiculelor comerciale Ford, rețeaua de dealeri autorizați Transit Center și producătorul auto, sistemul folosește procesare de date în timp real. Și va optimiza individual productivitatea fiecărui vehicul din flota clienților. Aproximativ 500,000 de vehicule comerciale Ford conectate operează deja pe drumurile europene și se anticipează atingerea pragului de 1 milion până la mijlocul anului 2022.

FORDLiive va fi disponibil gratuit. Iar companiile și flotele de orice dimensiuni pot accesa acest serviciu prin intermediul aplicației FordPass Pro 3 și a unei versiuni dedicate a Ford Telematics 4. FORDLiive va fi lansat treptat pe piețele europene, iar 80% dintre clienți vor avea acces la centrele dedicate înainte de sfârșitul anului. Ulterior, capacitățile FORDLiive vor spori și se vor introduce alte servicii.

Vehicule Conectate și Mentenanță Inteligentă

FORDLiive oferă mentenanță inteligentă. El permite o programare eficientă a servisării. În plus, furnizează notificări atunci când este identificată o acțiune care ar putea preveni o avarie. Analizând datele despre vehicul în timp real, tehnologia oferă clienților informații specifice despre întreținerea acestuia.

Business-urile mici, cu până la 5 vehicule, primesc notificări prin intermediul aplicației FordPass Pro. Pentru conectivitatea aplicației FordPass Pro este necesară activarea FordPass Connect din vehicul. Aplicația FordPass Pro este compatibilă cu smartphone-urile Apple și Android și este disponibilă în Apple AppStore și Google Play, în 20 de piețe din Europa.

Managerii de flote mai mari vor avea la dispoziție Ford Telematics. Versiunea completă este disponibilă pe bază de abonament, sub rezerva acordului termenilor și condițiilor Ford Smart Mobility. Ea oferă o suită cuprinzătoare de caracteristici în plus față de starea vehiculului, inclusiv:

  • locație și cartografiere
  • comportament la volan
  • consumul de combustibil
  • capacități de multi-marcă
  • aplicație pentru șoferi pentru a interacționa cu administratorii de flote.

Datele despre starea vehiculului sunt trimise automat de modemul FordPass Connect montat pe vehicul ca standard pentru modelele Transit, Transit Custom, Transit Connect și Ranger începând cu jumătatea anului 2019.

 

Reducerea numărului apelurilor de asistență

Folosind datele unui serviciu de asistență rutieră de ultimă generație din Marea Britanie, inginerii Ford au estimat că până la 30% din apelurile de asistență ar putea fi evitate dacă clienții ar folosi notificările de mentenanță inteligentă.

Pe lângă ajutorul oferit în planificarea și programarea eficientă a service-ului, notificările de Mentenanță Inteligentă (Smart Maintenance) are și alte funcții. Spre exempli, îi ajută pe clienți să monitorizeze și să gestioneze durata de viață a uleiului. Ca și nivelurile de AdBlue și presiunea anveloperlor, pentru a reduce riscurile unei avarii neprevăzute.

Mentenanța Inteligentă le oferă operatorilor:

  • o explicație a oricăror indicatori luminoși sau mesaje de eroare apărute
  • potențialul impact al acestora asupra funcționării vehiculului
  • îndrumare privind întreținerea adecvată
  • operatorii de flote vor fi, de asemenea, informați dacă vehiculul lor este subiectul unei rechemări în service.

Ford Service Pro sporește capacitățile dealerilor

Pentru a optimiza experiența clientului la dealer, noul Ford Service Pro oferă servicii de specialitate, utilizând noi funcții de conectare a datelor pentru a simplifica și optimiza experiența clienților.

Rețeaua Ford de 800 de dealeri dedicați Transit Center are acces la datele clienților din ultimele 60 de zile. Datele despre vehicul sunt accesate doar de către dealeri, după contactarea clientului. Și sunt folosite pentru:

  • sfaturi cu privire la service-ul vehiculului
  • permite dealerului să pre-diagnosticheze problemele înainte ca vehiculul să ajută în service
  • diagnosticarea rapidă și comandarea proactivă a pieselor de schimb înainte de sosirea vehiculului în service.

Partajarea de date privind vehiculul îi ajută pe dealeri să le ofere clienților cele mai eficiente sfaturi de operare. Dar și, pe de altă parte, să grupeze intervențiile viitoare pentru eficiență maximă și să faciliteze triajul pentru reparații urgente.

Servicii suplimentare

În cazurile în care este inevitabilă scoaterea unui vehicul de pe drum, intră în scenă informațiile pe care dealerii acreditați Transit Center le au despre cerințele specifice ale clientului. Acestea îi vor ajuta să identifice vehiculele înlocuitoare potrivite.

FORDLiive sporește de asemenea conectivitatea pentru inginerii Ford. Aceștia vor avea acces în service-urile Transit Center prin intermediul căștilor VR pentru a ajuta la diagnosticarea problemelor complexe și pentru a oferi soluții eficiente. O manieră prin care se economisește timpul și costul unei deplasări.

Aceste noi servicii completează o gamă variată de asistență livrată prin intermediul rețelei de dealeri Transit Centre, pentru a optimiza timpul de funcționare a vehiculelor. Între acestea amintim programul de funcționare extins, programul pentru întreținere peste noapte, serviciul expres, ridicarea și livrarea vehiculelor și serviciul mobil.

Trei Noi Centre FORDLiive în 2021

Echipele din centrele FORDLiive utilizează noul software UptimePro, care primește date direct de la dealerii Centru Transit. Sistemul detectează întârzieri la reparații sau vizite repetate pentru același vehicul, și oferă soluții optime.

Una dintre locațiile FORDLiive se află în Dunton Campus din Marea Britanie. Și este dedicată clienților din Marea Britanie și Irlanda. Un al doilea centru din Valencia, Spania, servește clienții de pe această piață, și se va extinde ulterior pentru a acoperi Franța, Italia și Portugalia.

Clienții din Austria, Germania și Elveția vor fi deserviți de un al treilea centru din Köln, Germania, care se va deschide la sfârșitul acestui an. Vor urma și alte piețe, iar centrele europene vor beneficia de linii telefonice directe către Dunton pentru asistență rapidă și vor emite diagnostice tehnice, dacă va fi necesar.

Pe măsură ce serviciul va fi lansat în Europa, clienții Ford Fleet Management vor beneficia, de asemenea, de soluții de disponibilitate a vehiculului dezvoltate în jurul cerințelor lor unice. Ele vor fi parte din pachetul achiziționat de la echipele dedicate care lucrează cu centrele FORDLiive.

 

Adaugati comentariu