Advertisement

FGA
Home Administrare flote Asigurări FGA schimbă interfața web și modul de primire a documentelor

FGA schimbă interfața web și modul de primire a documentelor

Fondul de Garantare a Asiguraților (FGA) operează începând de astăzi, 27 iulie 2023, o serie de modificări pe site-ul propriu, a anunțat instituția.

Modificările vizează introducerea unei noi aplicații web, cu scopul de a face mai sigură primirea documentelor și de a îmbunătați comunicarea cu creditorii de asigurări ai societăților de asigurări aflate în insolvență/faliment, precum și pentru soluționarea ulterioară a cererilor de plată sau a altor tipuri de solicitări (petiții, reclamații etc.).

Astfel, având în vedere modificările de conținut, adresele de email dedicate transmiterii documentelor/petițiilor, respectiv cerere.plata@fgaromania.ro și petitii@fgaromania.ro vor mai fi disponibile până la data de 6 august 2023.

”După această dată, creditorii de asigurări vor putea transmite documentele doar prin intermediul portalului dedicat sau prin poștă ori fizic, la sediul FGA. Eliminarea adreselor de email va fi extinsă pe măsură ce noua aplicație web a FGA va deveni complet operațională”, a menționat FGA.

Fondul de Garantare a Asiguraților (FGA) a recepționat, începând cu 17 martie 2023 – data ridicării licenței de funcționare a societății Euroins România și până în prezent, 136.275 de cereri de plată, dintre care 62.789 de solicitări pentru acordarea despăgubirilor/indemnizațiilor – Anexa 10 și 41.588 de cereri pentru acordarea restituirii de primă – Anexa 9. Instituția a înregistrat 104.377 de cereri.

De asemenea, în aceeași perioadă, FGA a recepționat 27.590 cereri de deschidere a dosarelor de daună, din partea potențialilor creditori de asigurare ai societății menționate. Dintre acestea, Fondul a înregistrat 21.229 de solicitări.

 

 

CITEȘTE ȘI:

FGA a primit peste 136.000 de cereri de plată de la clienții și păgubiții Euroins

A început construcția lotului Margina – Holdea de pe A1, care include ”tunelurile pentru urși”

 

 

 

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

Menţinerea plafonării tarifelor RCA
Asigurări

Boloş: Menţinerea plafonării tarifelor RCA depinde de analiza pe care o face ASF

Menţinerea plafonării tarifelor RCA va fi decisă în baza unei analize pe...

Mașinile electrice
AsigurăriService

Mașinile electrice sunt implicate mai rar în accidente, dar reparația costă mai mult. Studii

Este mai puțin probabil ca mașinile electrice să fie implicate într-o coliziune...

service
AsigurăriService

UNSAR: Aproximativ 79% dintre şoferii păgubiţi ar apela la un service în contract cu asigurătorii

Aproximativ 79% dintre şoferii români păgubiţi ar apela la un service care...

RCA
Asigurări

UNSAR: Cu cât costurile de reparație și închiriere sunt mai exagerate, cu atât crește povara șoferilor plătitori de RCA

Unele service-uri și firme de închirieri de vehicule practică prețuri excesive, astfel...