Advertisement

Camion Dunlop
Home Administrare flote Anvelope Economie pentru flote: anvelopele reșapate de la Dunlop  

Economie pentru flote: anvelopele reșapate de la Dunlop  

De ce anvelope reșapate? Pentru că sunt ieftine și pentru că păstrează cea mai mare parte din calitățile ultimei generații. Au, totuși, și dezavantaje?

Urmărind să atragă firmele pentru care optimizarea costurilor totale este absolut necesară, Dunlop vine cu o ofertă greu de refuzat: anvelopele reșapate. Sunt oare ele la fel de performante precum cele noi?

Conform oficialilor Dunlop – da. Mai mult chiar, reșaparea și recanelarea anvelopelor vechi ar aduce proprietarilor de camioane economii serioase. Astfel, un studiu intern relevă faptul că trecerea vechilor anvelope prin programul ”Viață Multiplă” le asigură o distanță parcursă mai mare cu 25% și un cost mai mic cu 10%, comparativ cu anvelopele noi.

O altă parte interesantă este aceea că vechea generație de anvelope uzate de pe camion se poate transforma în noua generație de anvelope Dunlop, prin înlocuirea benzii de rulare a modelelor vechi cu cea a noii game.

Anvelopa Dunlop

Utilizarea anvelopelor reșapate de de Dunlop nu implică niciun risc, pentru că materialele folosite sunt identice cu cele utilizate la pneurile noi. În plus, singurele două locații unde pot fi reșapate anvelopele sunt în Franța și Germania, iar readucerea la viață a acestor anvelope consumă mult mai puține resurse naturale decât fabricarea unora noi.

”Noi nu facem diferență între anvelopele reșapate și cele noi ca parte a abordării managementului total al anvelopelor. Reșaparea este cheia optimizării Costului Total pentru operatorii de flote, iar acest serviciu este o parte esențială a managementului profesional pentru a reduce costurile operaționale. Odată cu introducerea noii anvelope Dunlop SP446, clienții pot face efectiv o actualizare a anvelopelor vechi și pot beneficia de performanța îmbunătățită a noii oferte de anvelope.”, a declarat Gregory Boucharlat, director al diviziei de reșapare din Europa a companiei Dunlop.

Dunlop ne asigură, așadar, că anvelopele reșapate în regim de fabrică sunt la fel de bune precum cele noi. Mi-ar fi plăcut să menționeze totuși și dezavantajele acestora. Pentru că, dacă au reușit să scape și de surplusul de greutate al unei anvelope reșapate raportată la una nouă (fapt despre care nu se menționează nimic în comunicat), atunci avem un câștigător.

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

cauciucuri
AnvelopeSiguranţă rutieră

Performanță și siguranță la drum: importanța alegerii unor cauciucuri potrivite

Indiferent de sezon sau de tipul drumului, ce cauciucuri ai  montate pe...

Anvelope

Anvelopa care schimbă regulile jocului – noul Firestone Vanhawk 2 Winter EVO

Firestone a lansatcea mai nouă anvelopă de iarnă pentru autoutilitare, noul Firestone...

Administrare floteAnvelope

EcoContact 7 și EcoContact 7 S – cele mai eficiente anvelope de la Continental de până acum

Cu EcoContact 7 și EcoContact 7 S, Continental lansează două noi anvelope....

nokian
Anvelope

Nokian Tyres își reînnoiește oferta pentru dube în gama destinată Europei Centrale

Nokian Tyres introduce noi anvelope pentru dube în gama sa de anvelope...