Advertisement

Autostrada Bacău - Paşcani
Home Infrastructură Un pas înainte pentru drumurile expres Paşcani-Suceava şi Suceava-Siret

Un pas înainte pentru drumurile expres Paşcani-Suceava şi Suceava-Siret

Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a semnat contractele pentru elaborarea studiilor de fezabilitate şi ale proiectelor tehnice necesare construcţiei drumurilor expres Paşcani-Suceava şi Suceava-Siret, studii care vor costa în total 21,8 milioane lei fără TVA.

„Luni, 7 septembrie 2020, CNAIR a semnat contractele de servicii ‘Elaborare Studiu de Fezabilitate şi Proiect Tehnic de Execuţie pentru Drum Expres Paşcani– Suceava’ şi ‘Elaborare Studiu de Fezabilitate si Proiect Tehnic de Execuţie pentru Drum Expres Suceava – Siret’. Operatorul economic care va realiza prestarea serviciilor este Search Corporation – Egis Romania – Egis International SAS”, a anunțat CNAIR.

Valoarea contractului pentru studiul privind drumul expres Paşcani – Suceava este de 11,72 milioane lei fără TVA, cu finanțare din fonduri europene nerambursabile.

Durata contractului este de 24 luni. Lungimea estimată a traseului este de 61 km.

În ceea ce priveşte drumul expres Suceava – Siret, valoarea contractului este de 10,09 milioane lei fără TVA, tot din fonduri europene nerambursabile.

Durata contractului este de 24 luni. Lungimea estimată a traseului este de 41 km.

Ambele proiecte sunt prevăzute în Master Planul General de Transport (MPGT), fiind incluse în Programul Operaţional Infrastructura Mare (POIM) 2014 – 2020.

Cele doua sosele rapide, in lungime totala de aproximativ 100 km, se desprind din drumul de mare viteza Ploiesti – Pascani, asa-zisa autostrada Moldova A7.

Autostrada A7, in lungime de 329 km, este compusa la randul sau din 4 tronsoane: Ploiesti-Buzau (Muntenia Expres); Buzau-Ramnicu Sarat-Focsani; Focsani-Marasesti-Adjud-Bacau si Bacau-Roman-Pascani (Drumul Siretului). Studiile de Fezabilitate si Proiectele Tehnice, precum si pregatirea documentatiei de atribuire pentru executia lucrarilor sunt realizate, pentru primele 3 sectoare, de catre societatea Consitrans, iar pentru cel de-al patrulea, de spaniolii de la Ingenieria Especializada.

Teoretic, Autostrada A7, cele doua drumuri expres Pascani-Suceava-Siret si tronsonul Bucuresti–Ploiesti (parte din Autostrada A3) vor completa ruta Coridorul IX Pan European pe teritoriul romanesc.

 

CITEȘTE ȘI:

În 3 ani, aproape 1.400 de utilitare au fost achiziţionate prin Rabla

Bani europeni pentru Pasajul rutier suprateran de la Drajna, pe DN 21

Un autototurism electric explodează la stația de încărcare. Video

 

 

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

Domnești
Infrastructură

Start pentru lărgirea la 4 benzi a Centurii București între Domnești și DN 5

Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a emis Autorizația de...

buftea
Infrastructură

Un pas înainte pentru construcția șoselei de centură a orașului Buftea

Guvernul a reaprobat indicatorii tehnico-economici pentru realizarea șoselei de centură a orașului...

A0 Nord
Infrastructură

A fost emisă Autorizaţia de Construire pentru Lotul 1 al Autostrăzii Bucureşti A0 Nord

A fost emisă Autorizaţia de Construire pentru realizarea Lotului 1 Dragomirești –...

Joseni - Ditrău
Infrastructură

Construcția Lotului Joseni – Ditrău, parte din Autostrada Unirii A8, intră în licitație

Contractul pentru proiectarea și execuția Lotului Joseni – Ditrău a fost publicat...