Advertisement

Dacia 1300 electrică floteauto
Home Administrare flote Service Dacia 1300 electrică: totul despre transformare și performanțele dinamice!

Dacia 1300 electrică: totul despre transformare și performanțele dinamice!

Ceea ce aveți în față este… aproape o Dacia 1300 electrică. De fapt, priviți un Renault 12 modificat de un entuziast argentinian. Într-un interviu acordat publicației argentiniene autoblog.com.ar, acesta a dat în vileag toate caracteristicile vehiculului pe care l-a construit.

Renault 12 pe baterii sau Dacia 1300 electrică? Argentinianul Carlos Galinelli pare a dedica tuturor românilor nostalgici propria-i realizare. Ceea ce l-a determinat să se apuce de proiectul DIY a fost… însăși nostalgia: Renaultul 12 în cauză a fost prima sa mașină. Carlos, care din dragoste pentru Renault 12 și-a tatuat pe antebraț un astfel de model, și-a deschis între timp un atelier auto, și astfel i-a fost mai simplu să modifice mașina.

Dacia 1300 electrică floteauto

A început cu suspensiile, roțile, apoi i-a montat un motor turbo, până în final, cât a dat reset și, luând-o de la zero, s-a apucat să-și construiască propriul autovehicul electric.

Aceasta este cea mai scumpă Dacie din România!

Primul pas – a montat o nouă suspensie, de data asta reglabilă pneumatic, care îi reduce garda minimă la sol la 12 mm. În plus, sistemul este controlat fără cabluri și poate extinde suspensia fiecărei roți individual, oferind un mic spectacol.

Renault 12 electric floteauto

Instalarea întregului sistem de propulsie electric a durat doi ani și a costat 6.500 de dolari americani. Doar două persoane au lucrat la acest proiect: Carlos și prietenul său. Sistemul este compus dintr-un kit de încărcare la sursele de curent alternativ de 7,5 kW și un pachet de șase baterii TrojanTMX de 120 Ah. Portul de încărcare se află în locul bușonului original al rezervorului de benzină.

Acest setup este suficient ca să-i permită electricei să atingă o viteză maximă de 120 km/h și să accelereze până la 100 km/h în 20 de secunde, în condițiile unei autonomii estimate la 70 km. Încărcarea completă durează aproximativ 4 ore.

Ce-i drept, argentinianul a realizat mașina cu scopul unic de a o expune la evenimente pentru a-și promova service-ul. Iar dacă o Dacia 1300 electrică nu atrage atenția asupra măiestriei atelierului care a meșterit-o, nu știu ce alt model ar face-o.

sursă informații și fotografii: autoblog.com.ar

 

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

Mașinile electrice
AsigurăriService

Mașinile electrice sunt implicate mai rar în accidente, dar reparația costă mai mult. Studii

Este mai puțin probabil ca mașinile electrice să fie implicate într-o coliziune...

service
AsigurăriService

UNSAR: Aproximativ 79% dintre şoferii păgubiţi ar apela la un service în contract cu asigurătorii

Aproximativ 79% dintre şoferii români păgubiţi ar apela la un service care...

POSA
Service

POSA: Consiliul Concurenţei trebuie să depună eforturi pentru crearea unei pieţe concurenţiale pe segmentul reparaţiilor auto

Consiliul Concurenţei trebuie să depună eforturi pentru crearea unei pieţe concurenţiale pe...

ora de manoperă
Service

Costurile cu ora de manoperă în service-uri au crescut cu 36%, în perioada 2020 – 2023

Costurile cu ora de manoperă pentru lucrările de caroserie la autovehiculele care...