Cum sprijină serviciile de închiriere auto afacerile unei companii

Interviu cu Oana Iancu, director comercial Business Lease
Business Lease

Cînd apelează companiile la serviciile de închiriere auto?

Viziunea Business Lease plasează în centrul tuturor acțiunilor noastre grija față de client și, implicit, față de nevoile acestuia. În aceeași direcție a fost gândit și serviciul de închiriere, destinat să sprijine companiile care au nevoie de mobilitate pe perioadă mai scurtă de timp sau care, fiind la început de drum, nu doresc să se angajeze într-un contract de închiriere pentru perioade mai mari de timp. Produsul are în vedere nevoile reale, practice și feedbackul clienților nostri, fiind construit în baza preferințelor acestora legate de mărci, modele și motorizări, precum și niveluri de echipare și servicii utile, menite să le asigure mobilitate neîntreruptă și costuri fixe pentru companie.

Care sunt clienții-țintă pentru produsul de închiriere?

În principal, produsul nostru de închiriere se adresează clienților existenți, fiind o extensie a paletei de produse și servicii pe care le punem la dispoziția acestora. Este perfect în situația proiectelor pentru perioade determinate în timp, pentru clienții care înregistrează creșteri sezoniere de activitate sau pentru angajații care au nevoie de mobiliate în perioada de probă sau în delegații. Se întâmplă însă, de multe ori, să primim recomandări din partea clienților noștri și atunci oferim serviciul și companiilor din afara portofoliului Business Lease.

În cazul în care o companie are nevoie de o mașină de înlocuire, de ce credeți că este mai eficient să închirieze una decât să dețină un autovehicul de rezervă în parcul auto?

În cazul închirierii, clientul plătește exact ce și cât utilizează, fără a suporta un eventual risc al deprecierii mașinii sau costuri de mentenanță, taxe și asigurări obligatorii care ar fi trebuit plătite indiferent dacă mașina este utilizată sau nu. În plus, o mașină de închiriere se poate pune la dispoziți oriunde în țară, evitând astfel costurile cu transportul / relocarea mașinii din parc.

Cum a evoluat cererea pentru serviciile de închiriere pe termen scurt în această perioadă marcată de pandemie?

Ne așteptăm că pe fondul incertitudinii cererea să crească, mai ales pe segmentul de clasă mică (Ford Fiesta, Renault Clio, Opel Corsa, Toyota Yaris), astfel că, am crescut parcul auto cu 10% față de anul precedent.

Care sunt provocările și, totodată, oportunitățile de creștere pentru derularea acestui segment de afacere în 2021?

Pentru noi podusul de rent este strâns legat de produsul de leasing operațional, astfel că, având în vedere că flota de leasing operațional este în creștere, estimăm creșteri și pe acest segment. Obiectivele noastre rămân creșterea flotei și reînnoirea acesteia pentru a putea răspunde prompt solicitărilor clienților noștri.

Cum vă alegeti mașinile pe care le închiriați clienților dvs?

Anual, facem o evaluare a parcului auto și a solicitărilor primite pentru a ne asigura că oferim un mix de modele și mărci care să acopere toate segmentele de autoturisme care se regăsesc în mod normal într-o flotă auto de companie. Totodată, ne asigurăm că toate mașinile pe care le oferim spre închiriere au un nivel de echipare mediu spre înalt conferind utilizatorilor siguranță și confort în trafic. Conform politicii noastre, pentru a limita la maximum numărul evenimentelor în trafic, toate mașinile sunt dotate cu sisteme active de siguranță, sistem Bluetooth, senzori de parcare și faruri de ceață, iar pentru un confort sporit, începând cu clasa compactă, acestea au și transmisie automată.

Care este structura flotei Business Lease pentru închirierea pe termen scurt?

Structura flotei este variată și include un mix de modele pentru fiecare segment auto. Având în vedere cererea mare, cel mai larg segment îl reprezintă clasa mică.

Închiriați pe termen scurt și flote, adică peste 15-20 de mașini pentru un singur client?

Da, solicitările de acest gen vin din partea clienților al căror obiect de activitate este sezonier sau acolo unde se axează pe proiecte pentru perioade determinate.

Sunt sofisticate cerințele clienților români pentru închirierea pe termen scurt? Adică solicită doar autovehicule cu un grad înalt de echipare sau pur și simplu vor un autovehicul suficient de ieftin care să-i transporte din punctul A în punctul B?

Preponderent cererile vin pentru autovehicule cu un nivel de echipare ridicat, care să asigure confortul și siguranța utilizatorilor. Practic, utilizatorul nu ar trebui să simtă diferența dintre o mașină de companie achiziționată în leasing operațional sau orice altă metodă de achiziție și o mașină de închiriere pe termen scurt. Probabil în zona de B to C întâlnim aceste cerințe însă produsul nostru de închiriere se adresează exclusiv companiilor (zonei de business).

 

CITEȘTE ȘI:

Solutii de transport pentru marfa national si international

85% dintre directorii executivi din România planifică o dezinvestiţie în următorii 2 ani

Control rutier. 4.500 de permise au fost reținute într-o săptămână

 

 

Adaugati comentariu