Cum se aleg anvelopele de iarnă potrivite? 6 recomandări-cheie

Anvelopele de iarnă asigură, fără doar și poate, protecția necesară condiții de circulație pe zăpadă, polei și gheață, având o aderență crescută și împiedicând mașina să derapeze. Iată câteva recomandări de la specialiștii Nokian Tyres privind alegerea celor mai potrivite anvelope în sezonul rece.
anvelopele de iarnă

1. Mai întâi, asigurați-vă că anvelopa are dimensiunea potrivită. Utilizarea unei dimensiuni incorecte crește riscul de deteriorare a anvelopelor și compromite siguranța în timpul condusului în condiții dificile de iarnă.

2. Dacă nu știți ce să alegeți, verificați manualul vehiculului, care ar trebui să indice dimensiunile adecvate ale anvelopelor. De asemenea, puteți apela la un service de anvelope sau la un distribuitor autorizat de încredere.

3. Alegeți anvelopele de iarnă în funcție de condițiile meteo din regiune. Într-o climă blândă, puteți alege și anvelope all-season.

5. Simbolul fulg de zăpadă (3PMSF) indică faptul că anvelopa a fost omologată oficial pentru utilizare iarna.

6. Noile etichete UE pentru anvelope fac alegerea mai ușoară. Informațiile specifice despre produs, cum ar fi aderența pe zăpadă și gheață sau eficiența consumului de combustibil, sunt furnizate în format standard, permițându-vă să comparați cu ușurință modelele de anvelope între ele.

Nokian Tyres a conceput prima anvelopă de iarnă din lume în 1934, aceasta fiind destinată nevoii de siguranță în condițiile dificile ale iernii nordice. Descoperirea revoluționară, denumită „Anvelopă pentru intemperii” (Kelirengas în finlandeză), a fost dezvoltată pentru camioane și autobuze, iar doi ani mai târziu a fost dezvoltată și o versiune pentru autoturisme, numită „Snow Hakkapeliitta”. Începând cu această anvelopă, a început o adevărată revoluție în ceea ce privește siguranța la volan pe timp de iarnă, care a avut un ecou puternic în industria auto de-a lungul celor 85 de ani de la crearea sa.

Încă de la început, Nokian Tyres a creat cele mai sigure anvelope pentru toate condițiile de condus, datorită unor teste riguroase realizate în condiții reale. Centrul de testare „White Hell” din Ivalo, Finlanda, este renumit în întreaga lume și este locul în care anvelopele sunt testate în condiții aspre de iarnă, mult deasupra Cercului Arctic. Cea mai nouă unitate din rețeaua de testare este cel din Santa Cruz de la Zarzain Spania. „Hakka Ring”, așa cum mai este denumit, va permite o testare și mai riguroasă în viitor, oferind condiții excelente nu numai pentru testarea anvelopelor de vară și all-season, ci și a anvelopelor de iarnă. Toate produsele Nokian Tyres sunt supuse unor teste extreme în condiții climatice reale, care simulează verile și iernile din Europa Centrală.

 

CITEȘTE ȘI:

Fonduri europene pentru Studiul de Fezabilitate destinat Drumului Expres Brăila (Jijila) – Tulcea (Cataloi)

ANPC înfiinţează Comandamentul Special Black Friday, pentru supravegherea promoţiilor

Adaugati comentariu