Cum a rămas oraşul Mihăileşti fără şosea de centură

Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere a anunţat că ministrul Transporturilor, Răzvan Cuc, a solicitat rezilierea contractului pentru construcţia şoselei de centură oraşului Mihăileşti, după o vizită inopinată în şantier.



Decizia a fost luată după ce reprezentanţii Ministerului Transporturilor şi CNAIR au constatat că, pe şantier, stadiul fizic a ajuns la doar 30%, iar utilajele şi muncitorii lipsesc, în condiţiile în care lucrările, începute în iulie 2016 trebuia finalizate în 12 luni.

Şoseaua de centură are o lungime de numai 3,18 km.

După finalizarea procedurilor de reziliere, lucrările vor fi reluate de CNAIR în regie proprie.

Contractul pentru construcţia variantei ocolitoare a localităţii Mihăileşti, în valoare de aproximativ 31 de milioane lei (fără TVA) a fost semnat în aprilie 2016 între CNAIR şi Asocierea Copisa Constructora Pirenaica – Copisa Construcţii.

 

CITEŞTE ŞI:

Cum NU a reuşit CNAIR realizarea a 11 km de Centură în 5 ani

Autostrada Tg. Neamţ – Iaşi intră în linie dreaptă?

 

Proiectul configurat la 4 benzi, include construcţia a două intersecţii tip giratoriu, care ar urma să asigure legături cu DN6 şi DJ 412A. Construcţia acestui proiect este cofinanţată prin POIM 2014-2020.

 

Adaugati comentariu