Advertisement

poşta română
Home Transporturi CORONAVIRUS. Cât timp păstrează Poşta Română coletele şi scrisorile

CORONAVIRUS. Cât timp păstrează Poşta Română coletele şi scrisorile

Poşta Română îi anunţă pe cei care, în perioada stării de urgenţă, au de ridicat trimiteri de la oficiile poştale, că termenul de păstrare a acestora este de 10 zile în cazul celor expediate din UE şi de 30 de zile pentru cele primite din afara UE.

”Compania Naţională Poşta Română aminteşte tuturor clienţilor care, în perioada stării de urgenţă, au de ridicat trimiteri de la oficiile poştale, că termenul de păstrare a acestora este de 10 zile pentru trimiterile intracomunitare şi de 30 de zile pentru cele extracomunitare. Compania se află în discuţii cu partenerii instituţionali pentru a prelungi termenele de păstrare a trimiterilor în subunităţile poştale sau pentru a găsi soluţii de a le distribui direct clienţilor şi a evita, astfel, deplasarea acestora, pentru siguranţa lor şi a angajaţilor”, transmite Poşta Română.

Poşta Română arată că, încă de la începutul situaţiei create de pandemia cu coronavirus, compania s-a adaptat şi a încercat, zilnic, să găsească soluţii pentru a veni în sprijinul clienţilor.

”Compania a reuşit, astfel, să limiteze interacţiunea acestora cu salariaţii poştali, iar aceştia să fie cât mai puţin expuşi riscului de îmbolnăvire. În plus, Poşta Română a venit cu o serie de măsuri pentru a limita timpul petrecut în subunităţile poştale şi a recomandat clienţilor ca, în interior, să nu se afle mai mult de două persoane la ghişeu, în timp ce restul clienţilor au fost rugaţi să aştepte în afara oficiului poştal”, mai arată compania.

De asemenea, pentru a preveni şi a limita eventuala răspândire a virusului Covid-19, compania a recomandat ca distanţa dintre persoane să fie limitată la 2 metri.

„Suntem mai mult decât oricând aproape de clienţii şi angajaţii noştri, în această perioadă dificilă. Siguranţa şi sănătatea acestora este pe primul loc pentru noi. Aşa cum ne-am luat angajamentul, ne adaptăm la evoluţia situaţiei pentru a găsi soluţii să depăşim cu bine această perioadă. Încercăm să identificăm soluţii de a reduce, pe cât posibil, contactul direct între oameni şi, în acelaşi timp, să menţinem funcţionarea optimă a serviciilor companiei”, a declarat Horia Grigorescu, directorul general al Poştei Române.

El precizează că Poşta Română depune toate eforturile pentru a-şi continua activitatea economică, în beneficiul clienţilor. Aceştia au la dispoziţie atât serviciile de coletărie clasică, cât şi serviciile de curierat rapid (Prioripost), iar oficiile poştale au program de lucru în intervalul orar 10.00 – 18.00.

 

CITEŞTE ŞI:

Cum se obţin certificatele de situaţii de urgenţă. Sunt de 2 tipuri

Programul Rabla Plus 2020 a demarat miercuri

Guvernul va adopta o ordonanţă de urgenţă pentru amânarea plăţii ratelor cu maximum 9 luni

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

afacerile din transporturi
Transporturi

Afacerile din transporturi au scăzut cu 4,6% în primele 5 luni din 2024

Cifra de afaceri din serviciile de piaţă prestate în principal întreprinderilor a...

motorină
CarburanţiTransporturi

Pentru transportatori, subvenția destinată accizei la motorină crește la 20 de bani/litru

În ședința de Executivului de miercuri, a fost aprobată Hotărârea de Guvern...

Arabia Saudită
Transporturi

România a semnat cu Arabia Saudită un Memorandum de Înţelegere pentru dezvoltarea transportului intermodal

România a semnat, luni, un Memorandum de Înţelegere cu Arabia Saudită pentru...

AEO
FinanciarTransporturi

Facilitățile pentru companiile care dețin certificarea AEO se extind pe aria RO e-Transport

La 30 iunie 2024, a expirat perioada de grație pentru aplicarea de...