Advertisement

Dâmbovița
Home Infrastructură CNAIR va reface Podul Crasna, o cale de acces către Vama Albiţa

CNAIR va reface Podul Crasna, o cale de acces către Vama Albiţa

Traficul pe DN 24 Barlad-Crasna-Vaslui-Iasi, ce se suprapune şi peste o porţiune a drumului european E 581, a devenit un coşmar pentru şoferii care sunt nevoiţi să traverseze Podul Crasna, o cale principală de acces spre vama Albiţa.

Drumul naţional DN 24 a fost reabilitat în urmă cu aproximativ 7 ani, însă lucrările au ocolit, atât un segment de 600 de metri, cât şi refacerea Podului Crasna, peste râul Bârlad. Din această cauză, cozile de tiruri care vin sau se îndreaptă către frontiera cu Republica Moldova sunt imense.

Iniţial, la Crasna, a existat un pod metalic, construit cu mai bine de 100 de ani în urmă. Anii trecuţi, a fost înlocuit cu altul, mic şi deja plin de gropi, pe care circulaţia are loc pe un singur sens, prioritate având vehiculele care vin dinspre Bucureşti şi Bârlad şi se îndreaptă către Vaslui. De

Vestea bună este că CNAIR a anunţat lansarea licitaţiei pentru construcţia unui pod nou, urmând ca după finalizarea investiţiei să înceapă şi reabilitarea porţiunii de 600 de metri.

Valoarea totală estimată a contractului pentru realizarea podului de pe DN 24, la km 105+678, are o valoare de 4,3 milioane de lei fara TVA.

Contractul cuprinde:

  • Elaborarea documentatiei tehnice pentru obtinerea autorizaţiei de construire  (DTAC) şi obţinerea autorizaţiei de construire.
  • Proiectul tehnic de execuţie, detalii de execuţie (inclusiv verificare proiect).
  • Asistenţă tehnică si execuţia lucrărilor.

Criteriul de atribuire va fi preţul.

Potrivit CNAIR, termenul limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este data de 2 august 2019.

Durata contract este de 12 luni şi cuprinde:

  • 1 luna – întocmirea documentației tehnice pentru obtinerea autorizatiei de construire (DTAC),
  • 2 luni – întocmirea proiectului tehnic de execuţie si a detaliilor de execuţie (PTh+DDE),
  • 9 luni – execuţia lucrărilor, întocmirea cărţii construcţiei şi minim 5 ani perioada de garanţie a lucrărilor.

Procedura de atribuire este iniţiată, însă, sub incidenţa clauzei suspensive, conform căreia încheierea contractului de achiziţie publică este condiţionată de obţinerea finanţării. Ceea ce înseamnă că, în lipsa acesteia, nu este posibilă încheierea contractului.

 

CITEŞTE ŞI:

Administraţia Fondului pentru Mediu: 284 de companii îşi înnoiesc flotele prin Rabla

118 unități Sprinter pentru flota DHL Express România

Romsilva achiziţionează 100 de utilitare cu benă. Cine le furnizează

 

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

Caransebeş - Lugoj
Infrastructură

Câștigător desemnat pentru proiectarea drumului de mare viteză Caransebeş – Lugoj

CNAIR a desemnat, miercuri, câştigătorul contractului pentru elaborarea Studiului de Fezabilitate pentru...

Podul peste Prut
Infrastructură

Constructor desemnat pentru Podul peste Prut de la Ungheni, parte din Autostrada Unirii A8

Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere a desemnat societatea Ness Proiect...

Craiova - Filiaşi
Infrastructură

Primul lot al Autostrăzii Craiova-Filiaşi va fi scos la licitație

Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a transmis, luni, la...

București - Giurgiu
Infrastructură

CNIR pregătește licitația pentru proiectarea drumului de mare viteză București – Giurgiu

Caietul de sarcini pentru Autostrada/Drum Expres București – Giurgiu, etapa studiului de...