118 unități Sprinter pentru flota DHL Express România

Mercedes-Benz Vans România a livrat 118 unități Sprinter pentru compania de curierat DHL Express România, care își reînnoiește și extinde astfel flota de autovehicule comerciale.
Mercedes-Benz Sprinter - DHL Express Romania

Noile modele Mercedes-Benz Sprinter vor fi utilizate pentru servicii de curierat pe întreg teritoriul României. Aceasta este prima colaborare a Mercedes-Benz România cu liderul mondial în domeniul logisticii, la nivel local.

Vehiculele comandate sunt modele Mercedes-Benz Sprinter 314CDI Furgon. Pe lângă motoarele diesel eficiente, de ultimă generație, ele dispun și de noua tehnologie telematică a Mercedes-Benz Vans.

Pentru ca autovehiculele Sprinter comandate să se adapteze 100% cerințelor specifice de transport ale companiei, DHL a apelat la soluții de carosare personalizate, facilitate de Mercedes-Benz Vans România. Astfel, versiunea de caroserie realizată special pentru curierat a fost configurată de ATV GmbH Germania, oferind soluția optimă în ceea ce privește echiparea corespunzătoare pentru sarcina de transport specifică activității DHL.

”Suntem mândri de colaborarea cu cea mai mare companie de logistică din lume, Deutsche Post DHL, cele 118 unități livrate reprezentând un pas important spre a deveni principalul furnizor pentru viitorul logisticii și transportului în România. Performanța inegalabilă, siguranța la cel mai înalt nivel, eficiența maximă confirmă faptul că Sprinter este un produs de renume global, caracterizat de inovație, eficiență, fiabilitate și suntem siguri ca se va adapta 100% standardelor înalte impuse de DHL”, a declarat Batiste Pascalin, Managing Director Mercedes-Benz Vans România.

Mercedes-Benz Sprinter oferă un configurator personalizabil de la un capăt la altul, cu multiple variante de cabină, de lungime a caroseriei, tonaj, înălțime a compartimentelor de încărcare și alte opțiuni de individualizare.

Pe lângă tradiționalele sisteme cu tracțiune pe puntea din spate, respectiv tracțiune integrală, noul Sprinter are acum și tracțiune pe puntea din față. Sarcina utilă a acestei versiuni este cu 50 kg mai mare decât în cazul versiunii cu tracțiune spate. Podeaua compartimentului de marfă, poziționată cu 80 mm mai jos, face mai convenabile operațiunile de încărcare/descărcare.

Adaugati comentariu